• Anonym (Ida)

Tinder trots förhållande.

Råkade se att min pojkvän har appen Tinder. Skaffade Därför Tinder för att se hans profil. Där stod det att han har har ett barn, ett hus och ett stort badkar. Men stod ingenstans att han har flickvän. när Jag sa att jag såg att han hade appen Tinder på telefonen så sa han att jag måste sett fel och nekade. Sen förklara jag att han hade ny bild på sig själv på Tinder så de betyder ju att han varit inne nyss. Då erkände han. Och tog även fram hans profil och berätta att jag skaffa Tinder för att få se hans profil... känner nu att jag inte kan lita på han o känner mig ledsen... vad hade ni gjort? Kan tillägga att han förut varit inne på en sexsida... 

• Svar på tråden Tinder trots förhållande.
  • KimLinnefeldt

Han kanske bara söker lite spänning, näring till hans fantasi. Skulle inte börja packa väskan genast.

• Tukt
    Tesskk skrev 2022-02-13 10:15:28 följande:
    Hahah tror du det själv eller?? Är man fet o man får man aldrig bekräftelse på en tinderapp. Tvärtom 
    Ja jag tror på det själv. Annars skulle jag väl knappast skriva det?
    Bara för att man försöker så behöver man ju inte lyckas. Dessutom kan en fet kropp döljas på ett beskuret fotografi.
  • Anonym (K)

Jag hade gjort slut. Om min partner försöker "känna av marknaden", söker bekräftelse eller vad som helst spelar ingen roll. Att ha en dejtingprofil är bara ett enda syfte: att söka sig utanför relationen. Då kan de dra åt helvete.

• molly50
    Anonym (Ida) skrev 2022-02-13 09:36:02 följande:

Tjatat så länge att få reda på sanningen men han säger att han aldrig velat ha nån annnan än mig 

Ändå har han ett konto på Tinder?
  • TriC
    Tukt skrev 2022-02-13 09:55:50 följande:

Du beskriver honom som en person med problem, fet och ofräsch. Så det finns väl en god chans att han likt många andra skaffat Tinder för att få bekräftelse. Något han tydligen inte riktigt lyckats med.
    Det behöver alltså inte betyda att han jagar sex eller vill vara otrogen. Men säker kan man aldrig vara.
    Men i vilket fall det är, så finns det en del problem där som säkert kommer att poppa upp igen i olika varianter. Så det vore kanske läge att ta en sväng till kommunens familjeterapeuter och försöka få lite hjälp att bena i det där.

Men snälla!! Familjeterapeuter?? 

TS behöver kasta ut idioten omgående. Allt annat vore ren idioti. 

• Tesskk

Endel skriver ju här att det inte är nån fara för att han aldrig skulle göra nåt o söker spänning?? Hur fan vet ni det??

• Tukt
    TriC skrev 2022-02-13 11:45:04 följande:

Men snälla!! Familjeterapeuter?? 

TS behöver kasta ut idioten omgående. Allt annat vore ren idioti. 

De har, av vad jag förstår, ett barn i hop, även om det är lite oklart. Därför kan det vara på sin plats att faktiskt försöka lite till. 
    Och TS har ju ändå någonstans frivilligt valt den här "idioten" så det som är en idiot för dig, kanske inte är en idiot för henne.
  • molly50
    Tukt skrev 2022-02-13 12:00:46 följande:
    De har, av vad jag förstår, ett barn i hop, även om det är lite oklart. Därför kan det vara på sin plats att faktiskt försöka lite till. 
    Och TS har ju ändå någonstans frivilligt valt den här "idioten" så det som är en idiot för dig, kanske inte är en idiot för henne.
    Vart någonstans framgår det att de har barn?
  • Anonym (H)
    molly50 skrev 2022-02-13 13:11:26 följande:
    Vart någonstans framgår det att de har barn?
    Det står: Råkade se att min pojkvän har appen Tinder. Skaffade Därför Tinder för att se hans profil. Där stod det att han har har ett barn, ett hus och ett stort badkar.

Tukt skrev ju att det var lite oklart, men det kan väl tolkas som att det är deras barn och inte bara hans.
  • molly50
    Anonym (H) skrev 2022-02-13 13:20:43 följande:
    Det står: Råkade se att min pojkvän har appen Tinder. Skaffade Därför Tinder för att se hans profil. Där stod det att han har har ett barn, ett hus och ett stort badkar.

Tukt skrev ju att det var lite oklart, men det kan väl tolkas som att det är deras barn och inte bara hans.
    Ok. Det missade jag. Men det kan ju också tolkas som något han bara hittat på i sin profil.
    Men TS får väl svara på det.
Svar på tråden Tinder trots förhållande.