Inlägg från: Johannus |Visa alla inlägg
  • Johannus

Robinson 2022

Kommer nog inte fortsätta titta på fler Svenska program med tävlingar som går på tv 4 eftersom produktionen och programledaren inte verkar bry sig om Svenska deltagare. Hänsyn finns inte på Tv4.

• Johannus
    molly50 skrev 2022-05-10 23:19:44 följande:
    Ja,det här var synnerligen märkligt.
    Det är nästan så man önskar att inga fler Robinson kommer att få sändas i Tv4 mer. Kanske om programmet flyttar till en annan kanal så blir det ordning och reda.
  • Johannus
    Beccus skrev 2022-05-10 20:03:24 följande:
    Kollade Aftonbladet nu och enligt dom har Tommie uttryckt sig rasistiskt mot Angela 
    Har läst Aftonbladet och inte hittat nåt om detta.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-05-10 20:09:42 följande:
    Läste också, vilket uttalande
    Läste också Aftonbladet, men dessa två det står mellan så är dom inte överens om vad som sagts....Vem av dessa två har rätt? Eller ? Det hade funnits en 3:e som hade hört, men inte uppfattat det som att nått sagts fel....eller stötande....Fattar inget.
  • Johannus
    Beccus skrev 2022-05-11 07:37:40 följande:
    Ja det är väldigt märkligt. Det har varit rena hot och Mattias har känt sig väldigt rädd, det borde ha tagit lika mycket på allvar som detta
    Absolut. men det verkar som Tv 4 accepterar hot mot andra deltagare, men inte en felsägning....
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-05-11 18:45:14 följande:
    Rätt att Tommie åkte men det borde verkligen Hayes också
    Klart det var rätt att Tommie åkte ut, men det ska även Heys göra för sina hot......
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-05-11 20:31:57 följande:
    Det måste vara skönt för dem när de varit borta så länge.
    synd bara för de som inte fick nå´t.
    Det tycker jag var lite orättvist.
    Anser att får en brev då ska alla ha brev....Barnsligt tänkt att två blir utan...
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-05-11 22:47:03 följande:
    Och Shevin för sin mobbning.
    Konstigt att de gör skillnad på saker.
    Precis. Ja det är väldigt Konstigt att det görs skillnader på folk och folk. Jag vet att flera har reagerat på FB och andra medier, men ingen i produktionen vågar svara på varför det vart som det vart.

Kan nästan tänka mig att det programledaren gjorde senare kanske var för att även han Irriterade sig på hur det var i årets Robinson....Hot, aggrivisitet, hämnd, Mobbning var tillåtet av vissa deltagare, medans andra deltagare skulle akta tungan för vad det sa till sina deltagare vänner. Vet inte, men jag har nog aldrig varit så arg över Robinson som i år och då är jag arg på protuktionen.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-05-11 23:07:49 följande:
    Ja,det hade varit intressant att höra hur produktionen resonerar kring det här och vad de har för svar på hur de har hanterat situationerna som har uppstått.
    Det hade verkligen varit intressant och veta hur produktionen resonerar....
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-05-12 19:03:16 följande:
    Hot är inte okej
    Absolut inte, men det har produktionen och programledaren gett blanka fan i.
Svar på tråden Robinson 2022