Inlägg från: Johannus |Visa alla inlägg
  • Johannus

Robinson 2022

Nandez skrev 2022-05-18 19:50:51 följande:
    Peter och Joel ska sitta ihop
    Det var rena oturen för Joel att sitta i hop med Peter...
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-05-18 19:53:15 följande:
    Jessica vill döva sitt dåliga samvete
    Jessica smörar för det andra så att dem inte bara ska rösta ut henne. Litas dock inte på Hanna om det andra skulle vela ha ut Jessica....Hanna haltar hit och dit. 
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-05-18 19:55:52 följande:
    Skönt att Peter och Joel kommer överens, tror att Shevin hade något att göra med att Peter och Joel bbråkade
    Ja helt klart hade Shevin med saken att göra så att både Peter och Jessica betedde sig illa mot Joel....Så känner jag.
  • Johannus

Jag fattar inte varför dom nästan alla pratar om att rösta ut Linn. Linn har inte bråkat med någon, inte varit lat, gett Jessica sin plats till Högborgen, men ändå hör man att dem vill ha ut Linn.....Blir arg om alla går med på att rösta ut Linn...Däremot så kan det bli så att om Linn röstas så kan hon slå sönder en kruka med duell och där kunna ta ut Jessica....(Drömma får man väl Skrattande)

• Johannus
    Nandez skrev 2022-05-19 19:36:19 följande:
    Skönt att dom inte sitter ihop mer
    Att Joel och Peter satt i hop gick bättre än förväntat. Hade Joel suttit ihopbojad med Shevin så hade det varit OTÄCKT.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-05-19 19:42:34 följande:
    Filip vann men jag tror inte han behöver immunitet
    Den behövde han inte....Joel och Linna hade behövt immunitet.
  • Johannus

Alla kämpar för sig själva så jag fattar inte varför det ska diskuteras vem som ska röstas ut.....Egentligen borde alla som kommit till sammanslagning bo på sia egna öar så det inte blir paktande alls. Som ensam behöver man inte blanda sig i allas diskussioner då det alltid finns någon som inte gillar någon annan....Rävspel ja och lite (dig tycker vi inte om så du ska ut)

Kunde vara så att i det olika tävlingarna så det tre bästa är immuna.....eller nåt i den stilen....Man tävlar om att vinna, men som det nu är så blir man utkastat för att folk inte gillar en del folk. Typ dig ogillar vi du ska ut (mobbning) i mindre skala än den Shevin drog med.

• Johannus
    Nandez skrev 2022-05-20 22:45:53 följande:
    Ser fram emot höstens Robinson 
    Vad menar du med höstens Robinson?
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-05-22 21:23:10 följande:
    Jessica vann immunitetstävlingen. Det var ju synd. 
    Ja hon hade inte behövt den alls. Tycker hon har blivit kaxi och får väldigt massor av tv tid...
  • Johannus
    Beccus skrev 2022-05-22 21:24:48 följande:
    Ja det var det. Tror att hon sitter säkert men Linn hade kunnat använda sin förstörare mot henne nu
    Jag hade Hoppats på att Linn hade använt sin förstörare, men det kan vara så att hon tänkte att om hon använde den mot Jessica då hade alla varit emot henne.
Svar på tråden Robinson 2022