Inlägg från: Johannus |Visa alla inlägg
  • Johannus

Robinson 2022

Nandez skrev 2022-05-17 18:30:32 följande:
    Det var så lite smile1.gif

Hoppas att ni hade trevligt smile1.gif
    Ja vi hade det trevligt. Glad
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-05-17 19:33:27 följande:
    Förstår Linn och Hanna
    Helt klart förstår man Hannas och Linns reaktion.....Vilken fulspelare Jessica är, en det kommer nog tillbaka på Ö-rådet där jag hoppas att två åker ut ...Haeys och Jessica.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-05-17 19:47:01 följande:
    Hayes ska inte tvätta någons kläder
    Det var precis dom orden han sa i slutet av programmet i går....Det innebär att 2 röster blir dem utan.....Om inte någon av det andra är så dumma att dem gör saker som inte faller Haeys i smaken.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-05-17 19:52:07 följande:
    Retar mig på Dessi
    Samma här...Hon är en jobbig stats brud.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-05-17 19:57:01 följande:
    Hon har väl själv försatt sig i situationen när hon inte höll vad hon hade lovat,och bjöd in andra till Högborgen istället.
    Fattar inte Varför Jessica bjöd in Peter som redan har fått en brakmiddag tidigare. Inte heller att hon bjöd Desiree eller Henrik för dem har inte varit i samma lag innan sammanslagningen.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-05-17 19:57:43 följande:
    Där sjönk även Jessica igen,i mina ögon.
    För mig med sjönk Jessica....Så därför hoppas jag att det är två som får åka i Ö-rådet.....Jessica och Haeys.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-05-18 08:39:12 följande:
    Henrik kan jag kanske förstå. Han är åtminstone snäll.
    Men Peter och Dessi?
    Hanna hade behövt mat mer än dem.
    Även Linn hade väl förtjänat det bättre än de andra,
    Håller med dig.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-05-18 19:31:32 följande:
    Hayes lämnar
    Bra att han lämnade...Tror nog att han blev rädd för killarna och tjejerna som är kvar och fattade att han aldrig kommer att vinna hela Robinson. 
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-05-18 19:43:57 följande:
    Har inte hört honom klaga på att han har varit skadad.
    Han kanske var rädd att bli utröstad. 
    Men det är bara en spekulation från min sida. 
    När Haeys kom tillbaka från gränslandet sa han åt alla även Anders att han var tillbaka för att plocka åt sig 500.000. Pengarna var hans....Men hur gick det???....Oj så många starka killar det var med.....jag får nog säga att jag har ONT och infektioner i kroppen så att alla tycker synd om mig....Ok bra för min del för jag kan bara inte titta på han som han betett mot Mattias.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-05-18 19:44:30 följande:
    Synd den inte gick till Jessica eller Dessi. Eller Peter. Henrik förtjänade den inte.
    Nä den svarta rösten gick fel....Hade också hoppats på Jessica , Peter eller Dessi.
Svar på tråden Robinson 2022