Inlägg från: Johannus |Visa alla inlägg
  • Johannus

Robinson 2022

Nandez skrev 2022-05-15 21:55:50 följande:
    Tycker att det är trams med dessa tunnor
    Håller med dig .....Har inte fattat dessa tunnor......Har man åkt ut då har man gjort det.....
  • Johannus

I kväll tittade jag sent på Robinson på play då jag har med dotterns familj firat min födelsedag men Riddar spel på Ekenäs slott, middag och fika.

Men jag blev glad att Linn och Joel är kvar....Elin har inge lärt känna väl så det var ok att hon åkte. Den andra tjejen som är ny kan också åka.....Däremot skulle jag vela se Henrik så ut Peter i en tävling trots att Henrik är ny. Killarna uppför sig som Alfa hannar som är starkast.....Som jag ser det i kväll så vill jag att Linn, Joel Henrik är i finalen.....Eller Linn Joel och han som satt i flera veckor med Hanna i Karantän.

• Johannus
    molly50 skrev 2022-05-16 09:28:57 följande:
    Ja,om de fortsätter med snacket om "sist in först ut" så ska de väl fortsätta på det spåret och rösta ut honom direkt.

Han är ju stor och stark. Men hur han har gjort ifrån sig på tävlingar vet jag inte.
    Skulle det bli en tävling att springa i vatten med tyngder då tror jag inte Haeys skulle klara så länge.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-05-16 19:33:01 följande:
    Det verkar som lag Nord fortfarande håller ihop
    Ja Nordarna hade bättre gemenskap verkar det som och håller i hop än.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-05-16 19:38:10 följande:
    Har så svårt för Hayes
    Jag blir bara arg att sen han.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-05-16 19:50:16 följande:
    Vad har dom mot Joel
    Det undrade jag också varför alla var emot Joel....Snällast i hela Robinson.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-05-16 19:56:16 följande:
    Jessica vann
    Ja hon vann och jag tror inte att hon väljer tjejerna som det har lovat före tävlingen....Verka vara som att Hanna och Dessire blir lessna över hennes val.
  • Johannus

Hörde ni vad Haeys sa i slutet av programmet ...Det som sänds i morgon? Han sa glöm det att jag tvättar någon annans kläder....Bra då får inte heller Rucklet röstlappar om han vägrar. Och jag kan tänka mig att han vägrar för han anser sig vara Kungen på ön där andra ska tjäna honom......Hoppas att alla röstar ut han so fort som möjligt.

Svar på tråden Robinson 2022