• Anonym (okäänd)

    Stora blygläppar

    Jag har stora och hängiga blygläppar och  verkligen hatar dom. De sticker ut, stör under sex och skaver ibland. Men utseendet är det som stör mig mest. Mår så otroligt psykiskt dåligt pga de och har inte sex ofta alls och när jag har det blir det under mörkret för att jag inte vill att någon ska se dom. Ska man spara ihop till en operation här i Sverige eller resa till Turkiet då det lär var billigare? Någon som gjort den operationen här? Jag är student så har inte råd att betala en stor summa pengar nu och vill inte någon ska veta om att jag gjort operationen. Är en ung väldigt attraktiv kvinna men fiffin ser inte normal ut :( annars fungerar den som den ska

  • Svar på tråden Stora blygläppar
  • Shameless
    Anonym (OCD) skrev 2022-04-28 18:00:20 följande:

    Jag får helt spader på folk som inte vet att att det heter blygDläppar!

    Har ni ingen hjära eller tänker ni bara med röen? 


    Kasta inte sten i glashus... 
  • Daniel 723
    Anonym (Var glad över dem :)) skrev 2022-04-28 17:48:59 följande:
    De skaver ofta mot troskanten i kläder om de trillat ur/snett. Men tyvärr är det inte socialt accepterat att rätta till "dampaketet" så en får gå med skav tills absolut ingen ser och man kan rätta till då.

    Det är dessutom obehagligt att sitta tätt med benen så en utvecklar en slags ilska mot feminister som klagar på manspread. För att sitta manspread är faktiskt väldigt bekvämt och en förstår precis varför män vill sitta så.
    Att trosorna skaver kan jag förstå, särskilt om man är lite varm och fuktig om underlivet. Tänkte mer på sexbiten, om/hur det eventuellt skaver där?  
  • Anonym (Finns)

    Finns killar som accepterar det precis som det finns tjejer som accepterar liten kuk

  • Anonym (Larsa)