• Anonym (okäänd)

    Stora blygläppar

    Jag har stora och hängiga blygläppar och  verkligen hatar dom. De sticker ut, stör under sex och skaver ibland. Men utseendet är det som stör mig mest. Mår så otroligt psykiskt dåligt pga de och har inte sex ofta alls och när jag har det blir det under mörkret för att jag inte vill att någon ska se dom. Ska man spara ihop till en operation här i Sverige eller resa till Turkiet då det lär var billigare? Någon som gjort den operationen här? Jag är student så har inte råd att betala en stor summa pengar nu och vill inte någon ska veta om att jag gjort operationen. Är en ung väldigt attraktiv kvinna men fiffin ser inte normal ut :( annars fungerar den som den ska

  • Svar på tråden Stora blygläppar
  • Shameless
    Anonym (OCD) skrev 2022-04-28 18:00:20 följande:

    Jag får helt spader på folk som inte vet att att det heter blygDläppar!

    Har ni ingen hjära eller tänker ni bara med röen? 


    Kasta inte sten i glashus... 
  • Daniel 723
    Anonym (Var glad över dem :)) skrev 2022-04-28 17:48:59 följande:
    De skaver ofta mot troskanten i kläder om de trillat ur/snett. Men tyvärr är det inte socialt accepterat att rätta till "dampaketet" så en får gå med skav tills absolut ingen ser och man kan rätta till då.

    Det är dessutom obehagligt att sitta tätt med benen så en utvecklar en slags ilska mot feminister som klagar på manspread. För att sitta manspread är faktiskt väldigt bekvämt och en förstår precis varför män vill sitta så.
    Att trosorna skaver kan jag förstå, särskilt om man är lite varm och fuktig om underlivet. Tänkte mer på sexbiten, om/hur det eventuellt skaver där?  
  • Anonym (Finns)

    Finns killar som accepterar det precis som det finns tjejer som accepterar liten kuk

  • Anonym (Larsa)

    Det kan finnas anledning till ett kirurgiskt ingrepp om det är ett fysiskt problem.  Även om du verkligen har stora blygdläppar, är jag övertygad om att din partner accepterar dej precis som du är. Jag skulle gjort det iaf. Lycka till, fatta klokt beslut.

  • Anonym (Lilo)
    Shameless skrev 2022-04-28 18:35:33 följande:
    Kasta inte sten i glashus... 
    Det var nog liksom meningen. 
  • Anonym (No pain)

    Någon nämnde att dt skulle vara ett i-lands problem. Inte om man har ont av dem, att de skaver och smärtar. Vi kvinnor ska oftast bara "stå ut" med vissa smärtor bara för vi just är kvinnor.
    Jag själv fick min operation bekostnad av sjukvården när jag var ca 25 år.
    Jag kunde inte ens cykla långa sträckor utan att det blev riktigt ömt och svullet. Blödde även ibland. 
    Såklart att man ska försöka jobba med att vi alla är olika och se sig som vacker. Men handlar det om smärtor och obehag så stå upp för att inte behöva ha ont.
    Jag har idag inga blygdläppar som hindrar mig i det dagliga livet. Känseln i dem är precis samma som innan op.

  • Anonym (Tjo)
    Anonym (Finns) skrev 2022-04-28 18:59:08 följande:

    Finns killar som accepterar det precis som det finns tjejer som accepterar liten kuk


    Exakt
  • Anonym (Var glad över dem :))
    Daniel 723 skrev 2022-04-28 18:48:46 följande:
    Att trosorna skaver kan jag förstå, särskilt om man är lite varm och fuktig om underlivet. Tänkte mer på sexbiten, om/hur det eventuellt skaver där?  
    Upplever bara känsla av skav mot baconskivorna om det inte är slätrakat. Det är håren som sticks och skavs mot.

    Har en rostbiffsgardiner så går det ändå inte att dölja dem med könshår (kanske om det är jättetätt? Idk) så tycker bästa är att raka, även mannen så blir inte det skav.
  • Daniel 723
    Anonym (Var glad över dem :)) skrev 2022-04-28 19:48:33 följande:
    Upplever bara känsla av skav mot baconskivorna om det inte är slätrakat. Det är håren som sticks och skavs mot.

    Har en rostbiffsgardiner så går det ändå inte att dölja dem med könshår (kanske om det är jättetätt? Idk) så tycker bästa är att raka, även mannen så blir inte det skav.
    Ja har man väl börjat att raka sig så skaver det som tusan efter några dagar. Oskönt värre! :-P
    Anonym (No pain) skrev 2022-04-28 19:37:26 följande:
    Någon nämnde att dt skulle vara ett i-lands problem. Inte om man har ont av dem, att de skaver och smärtar. Vi kvinnor ska oftast bara "stå ut" med vissa smärtor bara för vi just är kvinnor.
    Jag själv fick min operation bekostnad av sjukvården när jag var ca 25 år.
    Jag kunde inte ens cykla långa sträckor utan att det blev riktigt ömt och svullet. Blödde även ibland. 
    Såklart att man ska försöka jobba med att vi alla är olika och se sig som vacker. Men handlar det om smärtor och obehag så stå upp för att inte behöva ha ont.
    Jag har idag inga blygdläppar som hindrar mig i det dagliga livet. Känseln i dem är precis samma som innan op.
    Du har absolut en viktig poäng! 


    Rostbiffgardiner, det uttrycket ska jag bära med mig!
  • Anonym (Lilo)
    Anonym (Var glad över dem :)) skrev 2022-04-28 19:48:33 följande:
    Upplever bara känsla av skav mot baconskivorna om det inte är slätrakat. Det är håren som sticks och skavs mot.

    Har en rostbiffsgardiner så går det ändå inte att dölja dem med könshår (kanske om det är jättetätt? Idk) så tycker bästa är att raka, även mannen så blir inte det skav.
    Alltså, de där rostbiffsgardinerna... hade jag haft det så hade jag nog förblivit oskuld livet ut.
Svar på tråden Stora blygläppar