BF JANUARI 2023
Hej! Här kan vi samlas med BF jan 2023
Hej! Här kan vi samlas med BF jan 2023
Hittade denna tråd nu och hoppar in, bf 14/1 med fjärde barnet :) hänger gärna med i gruppen på fb också :)
Hej! Jag vill också gärna vara med er och i fb-gruppen. Plussade i onsdags. Är fortfarande i chock med blandade känslor. Är rädd för vad graviditet och förlossning ska innebära. Får tankar på allt som in gå fel. Har ett barn på 12 år sedan tidigare så det var ju en eeeevighet sedan jag gick igenom det här förra gången. Behöver andra att dela erfarenheter med. 
Grattis till alla er som också fått ert plus! 
Bokat in en första träff med barnmorska redan imorgon, både jag och sambon ska gå. Är det bara jag som är så ivrig, kanske löjligt att gå redan i v 5?!
Idag har jag även haft såååå ont i ryggen, någon annan som har det redan?
Hej!
Jag har Bf 20/1-23. Har en son som fyller 13 år i sommar så det var länge sedan sist????
Har haft ömmande och svullna bröst sedan ägglossning, molande värk till och från (idag har det varit mer än tidigare), kissar oftare speciellt på natten.
Hej!
Jag har Bf 20/1-23. Har en son som fyller 13 år i sommar så det var länge sedan sist????
Har haft ömmande och svullna bröst sedan ägglossning, molande värk till och från (idag har det varit mer än tidigare), kissar oftare speciellt på natten.
Har gått in i v 7 och min mage är SÅ svullen så jag ser ut som när jag var i v 20 med förra barnet
ska på bröllop till helgen, får väl skylla på att det är gravidkilona som är kvar 
Har gått in i v 7 och min mage är SÅ svullen så jag ser ut som när jag var i v 20 med förra barnet
ska på bröllop till helgen, får väl skylla på att det är gravidkilona som är kvar 
hejsan!
själv har jag Bf 8/1enligt app, det blir mitt tredje barn ????
vill gärna också vara med i Facebookgruppen!
Hur mår ni alla? :)