• Anonym (Wanja)

Kär av en kram

Är det verkligen möjligt att bli kär i någon efter en kram? 

Jag har chattat/haft videosamtal med en man i ett år först och känner att jag verkligen klickat med personen.

Då jag varit borta i städer långt ifrån honom så har vi inte haft möjlighet att ses tidigare. Men i tisdags mötte han mig på centralstationen och direkt när jag såg honom så kastade vi armarna om varandra och hade världens längsta och mysigaste kram. Det va svårt att ens avsluta den där kramen? vi har ju pratat i timmar tidigare så det va verkligen inte som att träffas första gången utan det va som att jag hade känt honom hela livet. 

Är det verkligen möjligt att bli kär efter en kram? 

• Svar på tråden Kär av en kram
  • Anonym (Wanja)
    tjej18mvh skrev 2022-05-06 22:15:00 följande:

Nästa steg är att du låter honom knulla dig i bajan och sperma dig i ansiktet.

Sätt på korken på flaskan nu och gå och sov! 
  • Anonym (Kombo)

Fint ju! Tänker att det var en kombination av er tidigare kontakt och kramen. Sedan beror det väl på vad man lägger i kär. Men förälskad i alla fall tror jag. Kände han likadant?

• Anonym (Wanja)
    callmepreggoornot skrev 2022-05-06 22:42:29 följande:

Du är kär av allt som ni gjort innan, kramen bekräftade bara :P

Ja alltså om man innan pratar i sådär 200 timmar och sedan möts och det känns likadant i verkligheten som tidigare? räknas det som första dejten verkligen då? Jag vet ju liksom redan innan så mycket om honom. 

Vi vet ju massor om varandra sidan tidigare. Det kändes inte som en främling 

• Anonym (Wanja)
    Anonym (Kombo) skrev 2022-05-06 22:42:08 följande:

Fint ju! Tänker att det var en kombination av er tidigare kontakt och kramen. Sedan beror det väl på vad man lägger i kär. Men förälskad i alla fall tror jag. Kände han likadant?

Det fina är väl att han faktiskt kände det där magiska klicket han också. Det är som att han är allt det jag inte trodde fanns. 
  • Anonym (Kaffedraken)

Jag vet inte. Jag blev kär i en tjej som jag jobbade med i 1 år. Vi sågs alltså ofta irl.
    Men många säger att man inte lär känna varann på så kort tid, och man måste ses utanför jobbet också, för att såna känslor ska uppstå.

• Anonym (Wanja)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-05-06 23:53:34 följande:

Jag vet inte. Jag blev kär i en tjej som jag jobbade med i 1 år. Vi sågs alltså ofta irl.
    Men många säger att man inte lär känna varann på så kort tid, och man måste ses utanför jobbet också, för att såna känslor ska uppstå.

Beror väl på hur man jobbar med varandra?. 

Vissa på mitt jobb ser jag ju bara. Jag vet knappt va dom heter och springer in i dom när dom står vid kopiatorn? Den typen av ytlig kontakt kanske inte visar upp så mycket av den personen. 

Typ jag har ju stenkoll på vilka värderingar, intressen den här mannen har. Va som gör honom arg, rädd och ledsen. Han vet vad som gör mig ledsen. 

• Anonym (E)

TS, man kan bli kär utan att ens ha träffats :) Det har hänt mig ett par gånger och den som jag är kär i nu har jag inte ens haft fysisk kontakt med men någon gång mellan första och andra gången vi träffades så vaknade något till inom mig.

• Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Wanja) skrev 2022-05-06 23:59:23 följande:

Beror väl på hur man jobbar med varandra?. 

Vissa på mitt jobb ser jag ju bara. Jag vet knappt va dom heter och springer in i dom när dom står vid kopiatorn? Den typen av ytlig kontakt kanske inte visar upp så mycket av den personen. 

Typ jag har ju stenkoll på vilka värderingar, intressen den här mannen har. Va som gör honom arg, rädd och ledsen. Han vet vad som gör mig ledsen. 

Ja. Jag jobbade nära den här tjejen, ofta bara vi två. Men många tycker att man inte kan lära känna nån på jobbet, utan man måste också ses utanför jobbet.
  • enola
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-05-07 07:51:37 följande:
    Ja. Jag jobbade nära den här tjejen, ofta bara vi två. Men många tycker att man inte kan lära känna nån på jobbet, utan man måste också ses utanför jobbet.
    Klart som fan man kan lära känna nån på jobbet! Det beror ju helt på hur man jobbar och hur mycket man än har möjlighet att prata ensamma och lära känna varann på det personliga planet. 
    I vilket fall som helst så är det helt irrelevant för TS frågeställning eftersom hon inte jobbar ihop med killen i fråga.
Svar på tråden Kär av en kram