• Anonym (...)

Jo jag skiter i dina barn!

Bara för att förtydliga för FL mobben.

De flesta bryr sig inte om ? bonusbarn?. De har redan föräldrar så varför förväntar ni er alltid att andra ska axla något som helst ansvar eller göra uppoffringar för era ouppfostrade söndercurlade ungar?

Gör DITT jobb och sluta ställ krav på andra!

• Svar på tråden Jo jag skiter i dina barn!
  • Anonym (Malus)
    Anonym skrev 2022-06-21 17:57:26 följande:
    Kan blanda ihop dig med Ess. Ni båda älskar att tala om era vuxna icke-bonusbarn som förpestade er tillvaro. Men tror inte att jag blandar ihop er, Ess verkar lite mindre bitter än du är.

Vadå? Har jag fel? Är man inte rysligt kär i sin karl om man står ut med att bo ihop med hans barn som man innerligt hatar?
    Du verkar ha slängt mig och Ess i en skål och mixat samman oss till en smet.

Bo ihop skulle jag inte kalla det, de handlar om varannan helg. Att bo ihop hade varit totalt omöjligt. Då hade han fått packa och dra.
    Det handlar om att umgås fre kväll till sön em, varannan vecka.
    Mer än så kommer ingen malus inför min dörr.
  • Ess
    Anonym skrev 2022-06-21 18:02:24 följande:
    Fast vissa tar en annans åsikter som en tillrättavisning fast det inte är det. Kanske däri problemet ligger?

Men visst, håller med att det kan vara någon som försöker tillrättavisa nån enstaka gång. Men någon mobb har jag aldrig sett.
    Jo det finns även om du aldrig blivit utsatt för det.
    Har stängt min profil för pm, då det brukade rasa in sådana vid ca 3 på natten/morgonen som bara kräkte av sig.
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Malus) skrev 2022-06-21 18:40:35 följande:

Bo ihop skulle jag inte kalla det, de handlar om varannan helg. Att bo ihop hade varit totalt omöjligt. Då hade han fått packa och dra.
    Du bor ju där så det kommer väl in en malus dagligen!
  • Anonym (Malus)
    Anonym (Kvinna) skrev 2022-06-21 18:47:17 följande:
    Du bor ju där så det kommer väl in en malus dagligen!
    Vad gulligt tänkt, det är ju bara det att det är min bostad vännen. Hjärta
  • Anonym (...)
    Kockobello skrev 2022-06-21 13:28:27 följande:
    Är det så jobbigt kan hon skaffa barn med  någon som inte har barn sedan innan. Enkelt.

För mannen bör inte låta bli att skaffa barn om han tycker att det är så jobbigt att ta hand om sina EGNA barn att han dumpar över dem på närmaste kvinna!

Det är detta som är så sanslöst med FLmobben. De ställer alltså högre krav på bonusmammorna än bioföräldrarna.

Behöver en biomamma egentid är alla förstående men nåde den bonusmamma som mumlar något om sina egna behov efter att hon slagit knut på sig själv. 

• Anonym (Kvinna)
    Anonym (Malus) skrev 2022-06-21 18:54:23 följande:
    Vad gulligt tänkt, det är ju bara det att det är min bostad vännen. Hjärta
    Ja precis, så det bor en malus där på heltid!
  • Wolfie13
    Anonym (Kvinna) skrev 2022-06-21 18:56:54 följande:
    Ja precis, så det bor en malus där på heltid!
    Haha precis :D
    Denna tråd kan nog räknas till den fånigaste ever på fl.
    Vuxna kvinnor som är arga på barn för att de inte klarar av att välja rätt partner, borde den heta
  • Anonym (......)
    Anonym (...) skrev 2022-06-21 18:56:46 följande:

För mannen bör inte låta bli att skaffa barn om han tycker att det är så jobbigt att ta hand om sina EGNA barn att han dumpar över dem på närmaste kvinna!

Det är detta som är så sanslöst med FLmobben. De ställer alltså högre krav på bonusmammorna än bioföräldrarna.

Behöver en biomamma egentid är alla förstående men nåde den bonusmamma som mumlar något om sina egna behov efter att hon slagit knut på sig själv. 

Men det är ju ni som väljer mannen! Och skyller sen på alla andra om ert pissiga liv ihop
  • Anonym (......)
    Anonym (Malus) skrev 2022-06-21 18:40:35 följande:

Du menar att du inte ens klarar varannan helg?? Hur gammalt är barnet? Hur mår barnet av att komma dit så sällan och vara illa omtyckt?
  • Anonym (Fd malus)

Har också haft malusar och tror att singnaturen "Malus" har förväxlats med mig och vad jag skrivit i tidigare trådar.

Vill bara säga det.

Desa malusar tillhör dåtid, även deras far. Han har inte kontakt längre med mer än en av dessa tre. Till och med han insåg hur de är.
    Hur fan skulle jag då stå ut? När deras egen far inte längre gör det?

Men som sagt, det tillhör dåtid.

Lite knasigt att mitt gamla nick lever igen, fast genom någon annan. Det blir ju som gjort för missförstånd. Iaf för dem som har ett gott minne.

Svar på tråden Jo jag skiter i dina barn!