MeIMyself skrev 2023-01-21 16:49:04 följande:
Jag mår fortfarande bra, men jag har fått utslag runt halsen dock vet jag inte om det är pga. sprutorna.
 Igår kändes det som det brukar kännas innan ÄL, så hoppas det händer lite grejer nu :)
 Men exakt så kände jag när hon att man kan avbryta, orkar inte vänta till nästa månad igen :(
 Sen har jag inte berättat på jobb, så har kommit med dumma ursäkter varje gång jag ska dit på VUL... 
Ja hoppas att det är ett gott tecken! 

Haha  vad använder du som dumma ursäkter? Jag hade också två täta vul med blodprov några timmar innan undersökning den ena gången. Den gången sa jag att jag hade uppföljning på blodprov. Men det är jobbigt att behöva springa till läkaren titt som tätt just för jobbets skull. Jag var som tur redan ledig äggplocksdagen, men hade sen återinföring kl 12 en söndag och jag började jobba 11.45 då var jag tvungen att berätta för min hr, kunde inte komma på en rimlig anledning en söndag haha. 
Jag fick faktiskt höra av en vän, som jobbade med mig innan och som är vän med chefen, att chefen i höstas frågat henne om jag var / försöker bli gravid pga många läkarbesök. Blev lite ställd, hon skulle bara veta hur många läkarbesök jag haft under året som inte påverkat jobbet. Nu hade hon ju rätt men kan man inte gå till läkaren av andra orsaker...