Gosan28 skrev 2022-12-27 13:46:02 följande:
Åh håller tummarna att ni får börja snart! Varför dröjer det så lång tid för er att börja? När vi gjorde utredning fram tills att vi startade med behandlingen kan inte ha dröjt mer än 2-3 månader tror jag. Nu använder vi ju våra frysta embryon för att få till ett syskon. Väldigt skönt att slippa alla hormoner och sprutorna. Hoppas att våra 6 embryon räcker för att vi ska få vårt efterlängtade syskon

Först träffade vi läkarna, sen fick vi vänta på att komma dit igen 3 månader, sen fick vi ta alla tester. och jag missade första mensen pga det var så tight med tid, sen fick vi vänta pga att det inte fanns platser..
Så det var något hela tiden, sista var att dom skulle ha stängt under julen.
Så nu hoppas jag verkligen att jag kan få börja i Januari annars blir jag knäpp orkar inte vänta mer...
Gosan28 skrev 2022-12-28 08:38:10 följande:
Håller tummarna för att allt ser bra ut idag

Uppdatera efter ditt besök hur det gått. Har du börjat blöda mer eller är det bara lite som innan?
Jag tog ett nytt sådant billigt test i morse och ser samma svaga linje som igår... det gör mig lite orolig att det inte ökat något i styrka. Men tog även ett digitalt som visade gravid. Så är glad samtidigt som jag oroar ihjäl mig! Borde det inte ökat i styrka lite? Beräknad mens imorgon (enligt min cykel som säkert blir rubbad av progestronet)
Bifogar bild på testerna. Gårdagens test överst och dagens underst...
Tycker du ska lita på digitala testen ;)

strelitzia skrev 2022-12-28 08:01:28 följande:
ja visst är det de, det kändes bara extra typiskt att det var min syster, men men.
Tack jag hoppas också de, jag har fått en tid idag för att se om allt står rätt till eller inte..
Jag tycker också de, och barnmorskan sa att hon förstod min oro även om hon sa att det var normalt men bokade en tid direkt. Vi pratade om ivf på mitt besök och både hon och en till som var med i rummet visade väldigt mycket medlidande haha
Det är en väldig dålig period i livet tyvärr, man måste vara mentalt stark, och jag känner själv att sistone börjar jag tappa tålamodet.
Sa även till mannen att vi skulle skita i att vänta på j*vla kön i Sverige och bara åka utomlands o testa eller skriva in oss på privat klinik...
Känner mig inte alls prioriterad och är så ledsen, känns som att det börjar ta mer o mer på mig.
Skönt att besöket gick bra, :)

Och förlåt för min negativitet.