• Anonym (Skenis)

Min kropp är skengravid!

Har haft missfall för ungefär en vecka sedan, och för två dagar sedan, eller mest igår, så tror jag min kropp är väldigt skenis.

Min buk har svällt upp VÄLDIGT mycket, (är ganska smal så det syns verkligen) speciellt efter jag har ätit, men även nu på morgonen. Mina bröst vill inte sluta växa och ömma, jag är väldigt trött och igår mådde jag till och med illa!

Det är absolut inte jag som tänker att jag kan vara gravid, utan jag är ju helt inställd på missfall, och VET att det är det.
    Jag har blött lite från och till, klumpar några gånger. Rött blod har kommit enstaka gånger, så det har mest kommit brunt, gammalt blod. Oftast kommer det i toan när jag slappnar av, inget i trosan osv...

Så nu ber jag Er, säg till mig att jag INTE är med barn, kroppen luras, symtomen försvinner inte på en gång osv!

Vill så gärna inte vara anonym, men skäms så för detta!

Snälla någon hjälp!

• Svar på tråden Min kropp är skengravid!
  • Anonym (Skenis)

Tines: Okej, då var det som jag trodde då! Men jag blöder ju inget, bara bruna flytningar, räknas det ändå? Ska kanske vänta tills det slutar helt, för att vara på den säkra sidan...

• Småtokig

Jag hade personligen inte väntat då jag har för mig att det kan bli en infektion men är inte helt säker.. Ring iallafall så att du får kolla upp detta snarast, så att det int efösvårar dina chanser till att bli gravid nästa gång, är det ett missfall nu och det inte kommer ut så måste du antagligen skrapas..

• Anonym (Skenis)

småtokig: Men är det ett missfall så borde det väl ha kommit ut?
    Jag har ju fått ut en stor klump, och lite små också. Så jag tror inte att det finns något kvar.
    Hade det varit stor chans för det så borde jag ju fått kommit in på undersökning. Så länge jag inte har feber så kunde jag vara lugn sa bm (ang. infektion). Litar faktiskt på henne angående det... Men tack för att du bryr dig!

• Anonym (Skenis)

Tack, det hoppas jag med!

• Anonym (Skenis)

Nu har skenis börjat må illa också..

• Anonym (Skenis)

Hejsan alla! Fortfarande skenis. Mått illa i nästan en vecka. Kan nästan inte äta. Tuttarna fortfarande som bomber, och jätteömma!
    Tack för att ni bryr Er!

• Småtokig

Skenis

Hur går det för dig??

Har du provat att testa med ett CB? Om det var missfall så bör det inte vissa något nu tycker jag..

Svar på tråden Min kropp är skengravid!