Inlägg från: Anonym (Man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man)

    Min fru vill ha älskare

    Min sambo, som inte tidigare visat intresse för att ha sex med någon annan har nu efter att vi pratat fantasier berättat att tanken tänder henne. Det var egentligen efter att jag berättat att en fantasi jag har är att se henne med en annan man och att jag skulle vilja se någon komma i henne. Först vet jag inte om hon trodde på mig och att det var ett svepskäl till att jag också skulle få ligga med någon annan men med tiden och hon har frågat mig mera om mina fantasier så har hon berättat att hon fantiserat om andra och att hon skulle kunna tänka sig att göra det bara jag är med och får se på (eller delta). Hon gillar att tillfredsställa och att både få ligga med någon annan samtidigt tillfredsställa mig och mina fantasier är något hon kan tänka sig. Vi har dock inte kommit längre än dialog och lite smått planera för hur detta skulle kunna gå till, vart det ska ske, hur det kan ske osv. Vi får väl se om tillfället dyker upp och att vi tar det tillfället i akt. 

  • Anonym (Man)
    GM42 skrev 2022-07-14 06:56:37 följande:

    Vi har nu bestämt oss för att testa ta in en extra man i vårt sexliv. Min fru har tidigare berättat att hon har en manlig yngre kollega, runt 30 år som ser bra ut och som har flörtat och visat intresse.


    Jag är inte säker på att det är det bästa valet då jag tänker mig att det är enklare att dra iväg till en annan plats och ragga upp en för oss båda okänd man. Då är vi alla på samma nivå och det är enkelt att avsluta om det inte klaffar. Å andra sidan så är det ju en fördel med kollegan på det viset att det redan finns en attraktion och gör det smidigt med flera möten om alla skulle gilla det. 


    Vi ska prata ihop oss och sätta upp klara riktlinjer innan vi gör det så får vi se var vi landar. 


    Att ta någon man känner kan nog både vara för och nackdel. Om din fru valt ut honom tänker jag att det blir bra ändå. Ditt veto kan / ska du bara använda om du känner att det blir helt fel! 
    Riktlinjerna tror jag är bra att prata om innan precis som du säger, jag skulle nog inte begränsa kyssar som vissa verkar göra då detta är en del av sexakten. 


    Hoppas det faller väl ut för er vilket jag tror det gör om ni båda är med på det! 

  • Anonym (Man)
    Anonym (Jury) skrev 2022-07-14 12:47:43 följande:

    Du blir kanske manipuletad av din fru. Hon lockar med en fantasi omkring att bli tagen av en främling, men vill förverkliga den med en konkret yngre förmåga hon flirtat med på jobbet. Går du med på det finns ingen nödbroms och du saknar all kontroll på vad dom kan hitta på utan dig. 


    Jag tolkar TS som att de har ett väl fungerande förhållande och att man inte manipulerar varandra för att få fördelar samtidigt som ens partner får nackdelar. I ett sådant förhållande ska det finnas tillit. 
  • Anonym (Man)
    Anonym (?) skrev 2022-07-14 13:57:10 följande:
    Hur vet ni att han är välutrustad? Det var ju ett av kraven. 
    Tänker att man även gått ifrån kravet på okänd man och det är inget konstigt i sig. Vissa fantasier kanske inte går eller är väldigt svåra att uppfylla och då får man kanske vara realist och se vad som är möjligt. Visst är det inte omöjligt att annonsera efter en okänd man med stor k*k, det är bara be om bildbevis när de svarar på annonsen men det skulle kunna bli ett ganska stort projekt att sortera och hitta någon lämplig kandidat som man ska bestämma något med om man annonserar på BC eller liknande ställen. Någon man känner skulle man snabbt kunna skicka ett meddelande på Messenger och stämma träff med kort framförhållning. Typ en middag när när tiden är mogen och att man tar det därifrån. 
  • Anonym (Man)
    Anonym (Rafi) skrev 2022-07-14 19:33:19 följande:

    Jag kommer antagligen bli wing-man till en polare och hans fru. Vi har testat en gång och det gick fenomenalt.
    Jag är gift och det finns noll svartsjuka.


    Så ni lever i ett öppet förhållande och har sex med andra? 


    Ska ni berätta för varandra innan eller efter ni haft sex eller berättar ni helt enkelt inte sånt för varandra men att det ändå är okej om det sker?

Svar på tråden Min fru vill ha älskare