Inlägg från: Anonymaaas111 |Visa alla inlägg
  • Anonymaaas111

    Killproblem hjälp

    Okej så jag behöver lite hjälp vad som är bäst att göra i denna situation. För några veckor sedan började jag snapa med en kille från tinder som jag fastnade direkt för utseende mässigt och därefter personligheten när vi började snap. Vi skrev hela dagarna och hela nätterna och hade även djupa samtal om grejer jag inte brukar öppna upp mig om, vi båda höll med om att det kändes som vi hade träffats innan. Vi bestämde oss för att ses och hela grejen handlade om att ligga (jag har nyligen blivit singel så söker absolut inget seriöst). Han åkte en timme för att hämta mig och bjöd mig på sushi och så kollade vi film och jag sov hos han. Vi klickade sjukt bra och hade både bra sex och han var hela tiden närvarande med mig tills han skjutsade mig dagen därpå. Efteråt så fortsatte vi snapa lite och jag kände verkligen för att träffa han igen så jag skrev de till han och där började en lång diskussion. Han var osäker och säger att inget har med mig att göra men att jag ska utomlands snart och att han inte vill utsätta sig själv för de typ, och att man får känslor för varandra. Han sa även att han aldrig haft förhållande och alltid drar när de börjar bli seriöst. Jag är väldigt envis och rak på sak så ja skrev lite senare att de känns så ovärt om vi aldrig ska ses igen å han frågade va min idé var å då sa ja ligga igen typ. Han sa även att han skriver me andra också och tillsist att han får se och att han inte tänker säga något nu. Asså de e sjukt men jag vill inte bara släppa han sådär? Jag vill verkligen att vi ska ses igen men vet inte hur jag ska göra de utan att va för på som ja kanske var och vet heller inte om hans anledning verklgien stämmer?
  • Svar på tråden Killproblem hjälp
  • Anonymaaas111

    Vill också tillägga att jag inte ska flytta utomlands utan åker iväg nu i helgen i 2 veckor med vänner på chill å fest resa 

  • Anonymaaas111
    De flesta kan ju funka så att om man är för på så backar dom istället pågrund av de typ så de bästa kanske är att igga men då kanske han inte hör av sig och om de ändå fanns ett intresse hos han som de verkade göra så kanske de värt å försöka förlorar ju inget på de men vet bara inte hur jag gör det bäst????
  • Anonymaaas111

    Tycker alla dehär är lika svårt som mig haha 

  • Anonymaaas111

    Ja asså jag kommer ju nog va med andra men han skriver ju också med andra. Men förstår ju men tycker du att jag borde skicka något under resan? Typ på bikini linjen att jag snart är lika brun som han;). Vi har skojat lite om de då han är svin brun. Eller ska jag vänta till att höra av mig efter resan istället och vad ska jag skriva isåfall ens? 

  • Anonymaaas111

    Jag ska till marbella med 5 vänner så de blir ju en fest resa icj jag vet inte jag funderar på att antingen göra det elle om jag ska vänta tills ja kommer hem men vill inte inte vänta för länce heller 

  • Anonymaaas111

    Anonym (ghost) 

    Ja jag förstår hur du menar egentligen det är bara att de känns så ovärt när Vi hade de så kul å najs att aldrig ses igen Även om ingen vill ha något seriöst. Men du tror alltså han hitta på de han skrev? För han skrev ju till mig att inget handlar om mig utan att när två personer träffa så kommer känslor uppstå och han pallar inte utsätta sig för de för han vet hur det där fungerar ?

  • Anonymaaas111

    Anonym (ghost) 


    Yes förstår asså har inga problem alls att hitta killar träffar nya fina killar hela tiden men de kan verkligen inte bara vart så att jag kände person kemi. Asså märkte på han att han var intresserad tydligt både på telefon snap och när vi sågs vi klickade asbra och han var väldigt närvarande och så. Men ja asså de kanske är så att han ba släppt mig helt och att jag var som vem som helst för honom. Men ingen söker ju förhållande asså jag vill absolut inte ha de å de har vi båda sagt ja kände mer bara för å ses igen men du tycker alltså att de är en dålig idé att skriva till han igen nån gång? 

  • Anonymaaas111

    Nej asså menar här hemma så träffar jag mycket killar. Ja asså haha ja vne men vi klickade sjukt bra å hade skitkul tillsammans och han verkade inte tycka att jag var jobbig. De e isåfall om jag va på efteråt men nu har jag iggat. Det var för 4 dagar sen vill jag också tillägga. Men de sista han skrev va typ ? ja du vettefan vi får se tänker inte säga något nu? varför skriver han så ens? Och nä asså kmr it jaga men ska ja inre bara skicka en snap typ om jag känner för de i Spanien eller när jag kommit hem. Alltså har ju absolut inget att förlora på de

  • Anonymaaas111

    Ja jag är 18 och han är 01:a och fyller 21 i år. Och ja ber om ursäkt för om de blev lite rörigt 

  • Anonymaaas111

    Nä jag och mina vänner var i magaluf i början av sommaren och därefter Stockholmsvackan på Gotland Så blir tredje haha men älskar att resa med vänner. Och asså ja typ. Som jag nämnt träffar jag killar hela tiden och då menar jag engångsgrej och om vi klickar bra också och skriver och snackar telefon och så har jag lätt att fastna. Men denna kille var verkligen inte som vem som helst

  • Anonymaaas111

    Haha nej de kommer jag nog inte och har vart med en kille efter vi sågs också som jag dock ångrar för det var dagen Efter så då tänkte jag på honom och avslutade sexet. Men sen var jag med en kille i måndags och då gick de hur bra som helst. Men nä alltså jag tycker det är värt ett försök men min fråga är egentligen vilket är de bästa sättet att få han intresserad att ses igen? 

  • Anonymaaas111

    Okej förstår har bara skrivit som jag tänkt så kanske inte så välformulerat. Vet inte riktigt vad du menar med hur jag skriver? Men syftar du språket så ja då skriver vi likadant. Vill och tydliggöra att jag inte sprungit efter han direkt skrev en gång efter vi sågs att jag ville träffa han igen. 

  • Anonymaaas111

    Ja förstår och ja de är de nog verkligen haha?Ja visst men han har inte sagt nej till mig heller behvöer inte vara nått fel att höra av sig en gång till då? 

  • Anonymaaas111

    Håller med men en snap e väll inte desperat

  • Anonymaaas111

    Anonym (äh) 

    Tack! Precis, alltså hade han då iggat mig ja då släpper jag han som jag säger träffar jag på killar väldigt ofta och senast för två veckor sen könde jag samma för en annan kille jag träffat. Men tycker inte det är fel att ge de en chans bara för skojs skull alltså jag vill ju inte ha något seriöst oavsett 

  • Anonymaaas111

    Anonym (äh) 

    Yes tack det ska jag verkligen göra ser så i fram emot min resa! och jag kommer skicka nån intern snap om jag känner för de bara för å testa men förhoppningsvis träffar jag på flera fina killar där också! 

Svar på tråden Killproblem hjälp