• Anonym (Orolig)

Hjälp min man är försvunnen!

Min man gick hemifrån igår mitt på dagen och har inte kommit hem och telefonen är avstängd. Han har ett alholmissbruk i perioder och är nu deprimerad. Han har tidigare tagit återfall men aldrig varit borta såhär över natten och aldrig tidigare stängt av telefonen. 
    Har hört av mig till vänner och familj men ingen har hört av honom, ringde ett av de närliggande sjukhusen för att se om han var där men de meddelade att han inte var där alternativt så fick de inte lämna ut det. Vad gör jag nu? Både jag och barnen är såklart jätteoroliga!

• Svar på tråden Hjälp min man är försvunnen!
  • Anonym (Fy tusan)

Ovisshet är hemskt. Hoppas han dyker upp i dag

• Anonym (A)
    Anonym (Orolig) skrev 2022-08-19 07:14:38 följande:

Ytterligare en natt borta, han tog ut 700kr i tisdags men efter det finns det ingen aktivitet via banken.
    Han är anmäld som försvunnen, men de letar inte aktivt efter honom. Igår var han inte hos sjukvården och inte hos polisen iaf!
    Jag ska ringa polisen idag igen, tack för hjälpen!

Vad jobbigt!!! Kontakta Missing People, de har stor genomslagskratt. En människa går ju inte bara upp i rök, någon borde ju sett honom.
  • Anonym (Vet)
    Anonym (Orolig) skrev 2022-08-19 07:14:38 följande:

Ytterligare en natt borta, han tog ut 700kr i tisdags men efter det finns det ingen aktivitet via banken.
    Han är anmäld som försvunnen, men de letar inte aktivt efter honom. Igår var han inte hos sjukvården och inte hos polisen iaf!
    Jag ska ringa polisen idag igen, tack för hjälpen!

Vi har varit med om detta två gånger. Det är hemskt! 
    Vi efterlyste honom även på Facebook, det sas på radion och polisen letade. 
    Hjärta
  • Anonym (Rocableu)

Han kan ha lämnat landet? 

• Anonym (A)

Något nytt TS? Hoppas han snart är tillrätta igen! 

• Spigger86
    Glinda från Oz skrev 2022-08-18 15:29:58 följande:

När det gäller vuxna ska det ha gått ett dygn innan polisen börjar leta. 

Inte när jag försvann. Mig började de leta efter på direkten.
  • Anonym (A)
    Spigger86 skrev 2022-08-19 13:27:34 följande:
    Inte när jag försvann. Mig började de leta efter på direkten.
    Det beror kanske på situationen? När en i min familj tog bilen och drog iväg utan spår eller livstecken så sa polisen bara att dom inte gjorde något när något avvikit frivilligt. Det här är förvisso 20+ år sen. Det kanske är annorlunda nu?
  • Anonym (ac)

Är han känd för sitt alkoholmissbruk hos myndigheterna? Om svaret är ja kanske dom börjar leta om någon månad eller två.

• Friger
    Anonym (Orolig) skrev 2022-08-19 07:45:44 följande:
    Tack för tips men han använder iPhone! Försökte logga in på hans iCloud men mailen jag försökte använda stämde inte. Han fick byta för ett par år sedan och jag har tyvärr inte lagt det nya på minnet, jäkligt dumt känner jag nu!
    Nä, inget att klandra dig för. Det är ju inte ditt jobb att hålla reda på hans lösenord.

Mest att dra i de trådar som kan finnas och se om det ger någon utdelning.

Jag hoppas att det löser sig! <3
Svar på tråden Hjälp min man är försvunnen!