Inlägg från: Anonym (Kvinnor) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kvinnor)

    Min man är grinig så fort han inte får sex

    Anonym (bbbb) skrev 2022-08-20 05:45:43 följande:

    Hur går det för er män som blir sura och jävliga utan sex när ni är singlar?

    Räcker en runk då borde en runk räcka i förhållande också ibland?

    Det är sjukt att göra sig helt beroende av en annan människas närhet för att kunna bete sig normalt... Skärp er.


    Kvinnor ska kunna klara sig utan orgasm vid sex utan att de blir sura och skriver insändare om det. 
  • Anonym (Kvinnor)
    Core skrev 2022-08-22 19:47:36 följande:

     


    Jag anser som jag skrev tidigare i tråden att det är patetiskt att sura, hitta ny kvinna om det inte funkar istället, då får man bara separera.

    däremot ska man ändå komma ihåg att när kvinnans hormoner gör henne odräglig och grinig vid mens, det ska vi dalta med och acceptera.

    på samma sätt påverkas vi män av manliga hormoner som spökar, kom ihåg det.


    Kvinnor som klagar på sitt sexliv,  då handlar det sällan om att de skulle vara kvinnobebisar
  • Anonym (Kvinnor)

    Kvinnor gnäller när de tycker de behöver det.

  • Anonym (Kvinnor)
    Anonym (Less) skrev 2022-08-18 19:44:12 följande:
    Min man är grinig så fort han inte får sex

    Det har blivit väldigt tydligt senaste tiden... Han är oftast grinig, vi har också sällan sex.. Men var gång vi haft det, även om det i perioder blir flera veckor på raken av sex dagligen, så är han helt ombytt. Han är glad och kärleksfull.

    Jag fick mens för några dagar sen, vilket bröt närmare en vecka av sex.. Och han har varit sur varenda dag sen vi slutade.

    Någon som känner igen det här? Är jäkligt påfrestande.


    Vad tycker du om texten i den här artikeln?

    kvinnojourenblenda.se/om-du-som-man-blir-sur-nar-din-partner-inte-vill-ha-sex-fraga-dig-sjalv-varfor-du-reagerar-som-du-gor/

  • Anonym (Kvinnor)
    Anonym (Less) skrev 2022-08-18 19:44:12 följande:
    Min man är grinig så fort han inte får sex

    Det har blivit väldigt tydligt senaste tiden... Han är oftast grinig, vi har också sällan sex.. Men var gång vi haft det, även om det i perioder blir flera veckor på raken av sex dagligen, så är han helt ombytt. Han är glad och kärleksfull.

    Jag fick mens för några dagar sen, vilket bröt närmare en vecka av sex.. Och han har varit sur varenda dag sen vi slutade.

    Någon som känner igen det här? Är jäkligt påfrestande.


    Om en man blir utan sex i ett förhållande och blir sur då ska man vara en mansbebis och när kvinnor blir utan sex i ett förhållande då ska det handla om att mannen inte skulle vara en riktig man
Svar på tråden Min man är grinig så fort han inte får sex