• Anonym (Hjälpinöd)

Dimor

Hej
    Jag behöver stöttning o råd hur jag ska göra och tänka.
    Det låter helt galet men jag är beroende av dimor! Började använda det för ett år sedan i ganska stora mängder två till tre kartor åt gången, och nu kan jag inte sluta med det. Jag mår mycket psykiskt dåligt och får krypningar i benen. 
    Ja kan inte påstå att jag blir annorlunda när ja tar det men funkar inte utan dom.
    Jag orkar int3 hålla på så här längre. Ja har barn och familj att tänka på och vill inte att de ska gå ut över dom. Plus att de kostar onödiga pengar.
    Någon som varit med om liknande situation eller som har tips hur ja ska ta mej igenom detta utan att koppla in massa myndigheter...

• Svar på tråden Dimor
  • Anonym (....)

Ts: Vad de ser efter i proverna och vad som är beställ ingen av analyser är enbart din arbetsgivare som kan svara på. Ingen här på familjeliv. Ni borde fått information om vad de ska analysera. 

• klyban
    Anonym (....) skrev 2022-09-12 15:43:29 följande:
    Klyban: Finns många människor som nekar att ta drogtester på arbetsplatsen, även om de inte sagt något innan. Varför skulle de ens mna något innan? 

Märklig och udda fråga av dig... Inte ovanligt dock. 

Konstigt svar då TS precis före berättade det inte var en sak ens att vägra ett drogtest..
    Utan oron är över vad som sker efteråt, hur kan du ens ha missat det?

Vad är en märklig fråga?
    För du glömde av att berätta detta.

En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • Anonym (....)
    klyban skrev 2022-09-12 15:47:23 följande:

Konstigt svar då TS precis före berättade det inte var en sak ens att vägra ett drogtest..
    Utan oron är över vad som sker efteråt, hur kan du ens ha missat det?

Vad är en märklig fråga?
    För du glömde av att berätta detta.

Svaret var inge där när mitt inlägg kom.... 

Mitt svar till dig var generell basis. Hur kan DU missa det? 

Och hur kan DU missa att den märkliga och udda frågan är DIN egna?! Om du inte kommer ihåg vad du själv skrivit så får du gå tillbaka och läsa dina egna inlägg. JAG ska inte behöva berätta för dig vad DU har skrivit! 
  • klyban
    Anonym (....) skrev 2022-09-12 15:55:31 följande:
    Svaret var inge där när mitt inlägg kom.... 

Mitt svar till dig var generell basis. Hur kan DU missa det? 

Och hur kan DU missa att den märkliga och udda frågan är DIN egna?! Om du inte kommer ihåg vad du själv skrivit så får du gå tillbaka och läsa dina egna inlägg. JAG ska inte behöva berätta för dig vad DU har skrivit! 
    Och sen kom du och prata om och efter:
    Klyban: Finns många människor som nekar att ta drogtester på arbetsplatsen, även om de inte sagt något innan. Varför skulle de ens mna något innan? 

TS har inte en enda gång sagt den ska vägra drogtest5, utan varje gång berättat att denna är orolig att det fastnar i ett sådant och ger problem.

Detta hade du kunnat läsa till dig själv, men du struntade i detta inser vi alla.

Du glömde igen att berätta vilken fråga som var märklig för dig, som du förstår kan jag inte läsa av din hjärna över internet, inte heller i verkligheten har jag denna förmåga.

Men okey, ingen fråga var märklig då visade det sig.

En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • Anonym (....)
    klyban skrev 2022-09-12 17:08:55 följande:
    Och sen kom du och prata om och efter:

TS har inte en enda gång sagt den ska vägra drogtest5, utan varje gång berättat att denna är orolig att det fastnar i ett sådant och ger problem.

Detta hade du kunnat läsa till dig själv, men du struntade i detta inser vi alla.

Du glömde igen att berätta vilken fråga som var märklig för dig, som du förstår kan jag inte läsa av din hjärna över internet, inte heller i verkligheten har jag denna förmåga.

Men okey, ingen fråga var märklig då visade det sig.

Har jag påstått att ts har sagt att hon skulle vägra? 

Inlägg 110: "Varför skulle TS det för?" Det är DIN märkliga och udda fråga. 

Du kan uppenbarligen inte heller läsa dina egna inlägg över internet... 
  • klyban
    Anonym (....) skrev 2022-09-12 22:16:01 följande:
    Har jag påstått att ts har sagt att hon skulle vägra? 

Inlägg 110: "Varför skulle TS det för?" Det är DIN märkliga och udda fråga. 

Du kan uppenbarligen inte heller läsa dina egna inlägg över internet... 
    Anonym (....) skrev 2022-09-12 13:27:04 följande:
    Ja, du kan väl inte neka att ta dem?!

Som sagt vad, TS har bara uppvisat oro över drogtestet och aldrig varit en sak med annat.

Och du har även facit att så är fallet också, så vad är det du vill, för det enda vi ser är din besatthet av mig.
    Och min person är helt irrelevant för ämnet.

Och varför förstör du TS tråd?
    Och om du tror du ska svara inte, så kan jag alltid citera dina inlägg igen och se all ad hominem och denna besatthet av min person.
    Jag måste gett saklighet i nått annat ämne som fått dig tappa fattningen och att du uppvisar detta beteende, och det är därför du är anonymiserad.

• Anonym (....)
    klyban skrev 2022-09-12 22:36:58 följande:
    Anonym (....) skrev 2022-09-12 13:27:04 följande:
    Ja, du kan väl inte neka att ta dem?!

Som sagt vad, TS har bara uppvisat oro över drogtestet och aldrig varit en sak med annat.

Och du har även facit att så är fallet också, så vad är det du vill, för det enda vi ser är din besatthet av mig.
    Och min person är helt irrelevant för ämnet.

Och varför förstör du TS tråd?
    Och om du tror du ska svara inte, så kan jag alltid citera dina inlägg igen och se all ad hominem och denna besatthet av min person.
    Jag måste gett saklighet i nått annat ämne som fått dig tappa fattningen och att du uppvisar detta beteende, och det är därför du är anonymiserad.

Det med att sakligt svara på inlägget är inget för dig va.... 

Och ad hominem-snacket kan du sluta med. Är bara töntigt att slänga sig med uttryck man inte förstår eller behärskar. 
  • klyban
    Anonym (....) skrev 2022-09-03 17:17:54 följande:
    Ja, skillnaden mellan oss två är att jag har ett liv utan för fl. Och jag inser att du inte är en person som det går att diskutera med och att du aldrig kommer inse, förstå eller erkänna dina fel. 
    Anonym (....) skrev 2022-09-05 19:15:29 följande:
    Som jag sa, och ändå så får du aldrig till det rätt... 
    Anonym (....) skrev 2022-09-06 08:51:11 följande:
    Mitt inlägg är inte menat som sakligt. 
    Hmm, bara om mig och sen berättar du inte vill vara saklig.

• Anonym (Hjälpinöd)

Ja tackar för alla fina råd och lugnande kommentarer ja fått av de som verkligen gett . Om ett par dagar är det dags. Ja känner mej rätt så lugn .
    Har trappat ner ytligare två tabletter idag.

• klyban
    Anonym (....) skrev 2022-09-06 16:49:03 följande:
    I själva ursprungsfrågan har du fortfarande inte rätt. Kommer aldrig få rätt heller. 
    Anonym (....) skrev 2022-09-06 19:39:23 följande:
    Kom ut i The real World så kanske du lär dig något
    Anonym (....) skrev 2022-09-07 12:44:02 följande:
    Och ändå så får du till det fel. 
    Anonym (....) skrev 2022-09-08 07:32:48 följande:
    Dåligaste rådet av dig på länge. 

Självklart ska ts berätta hur många tabletter hon tar. 
    Anonym (....) skrev 2022-09-09 14:25:32 följande:
    Kanske hade du sluppit det om du faktiskt skrev relevanta, korrekta och rätt saker som hade kunnat hjälpa istället för allt osammanhängande svammel du ALLTID kommer med i ALLA trådar. 
    Hmmm, verkar som jag har rätt med ad hominem och MYCKET frekvent sådan.

Svar på tråden Dimor