Hur kommer otrohet fram?
En del säger att otrohet alltid kommer fram.
1. Så ni menar att det förekommer inte och har aldrig förekommit några äktenskap eller förhållanden där de tar med sig hemligheten i graven?
2. Hur kommer otrohet fram?
En del säger att otrohet alltid kommer fram.
1. Så ni menar att det förekommer inte och har aldrig förekommit några äktenskap eller förhållanden där de tar med sig hemligheten i graven?
2. Hur kommer otrohet fram?
OMG. Otroligt intressant artikel! Jo, jag tror en otrohetshistoria kan komma uppdagas efter hela 60 år. Är samtidigt övertygad om att det ändå förekommer fall där snedsteget aldrig avslöjats. Har själv tänkt tanken i samband med egen släktforskning! Befinner man sig alltid på rätt spår vad gäller sina biologiska blodsband? 🤔
Har aldrig tagit del av tråden i sin helhet innan jag gav mig i kast med den. Synd för här verkar trots allt finnas ett par guldkorn! 😊 En repetitiv och medelmåttig handledning till trots. Så jag blir tillräckligt nyfiken att dröja mig kvar.
Jag tror inte att det alltid kommer fram, men däremot är det nog vanligt att det gör det. Jag skulle gissa att många blir påkomna via mobiltelefoner eller internet. Dagens digitala teknik gör det helt enkelt lättare att bli övervakad.