Hur kommer otrohet fram?
En del säger att otrohet alltid kommer fram.
1. Så ni menar att det förekommer inte och har aldrig förekommit några äktenskap eller förhållanden där de tar med sig hemligheten i graven?
2. Hur kommer otrohet fram?
En del säger att otrohet alltid kommer fram.
1. Så ni menar att det förekommer inte och har aldrig förekommit några äktenskap eller förhållanden där de tar med sig hemligheten i graven?
2. Hur kommer otrohet fram?
Kom hem en dag tidigare från jobbresa och öppna sovrumsdörren och såg ett hårigt arsle guppa upp och ned och under låg frugan så det var ju inte mycket att snacka om än att fimpa förhållandet.
Sen, för att återgå till ursprungliga frågan i trådstart, så är det såklart inte så att all otrohet uppdagas..!
Men man ska kanske inte vara helt förvånad om den nån gång gör det, även om den som varit otrogen gått och känt sig så finurlig och bra på att dölja allt.
Det kan inte vara speciellt positivt för självkänslan att fundera på hur otrohet kan avslöjas.
Jag tror att det är så här;
De flesta "otroheterna" får ingen reda på eftersom ingen av parterna kommer att berätta för någon. De är rädda om sina förhållanden.
De som trotsallt kommer fram har resulterat i någon form av separation.
Det finns inget sätt att avslöja otrohet och risken man löper är att misstänksamhet och svartsjuka smyger sig in i förhållandet. Har partnern inte varit otrogen tidigare så kanske hen börjar resonera att hen ändå tror jag är otrogen, då kan jag lika bra vara det
Ja du.
Jag var otrogen i en gammal relation, det kom inte fram. Jag hade taktiken "spela ut korten helt öppet", vilket innebar att jag inte smusslade alls med att jag skulle träffa personen. I stället sade lade jag fram det som att det var en vän som jag pratade om helt naturligt och öppet, att vi sedan knullade lämnade jag dock osagt.
Min nuvarande partner kom på att hans ex "Anna" var otrogen genom att mannen hon knullade med i sin tur hade ett ex som upptäckte det. Så "Annas" älskares ex konfronterade och sade att om hon inte berättade det så skulle hon.
Så kan det gå. Det hjälpte till att det var ett mindre samhälle där folk noterade att "Annas" bil stod vid älskarens hus vid märkliga tider.
Numera vill jag inte vara otrogen alls. Är inte bra eller schysst.