Inlägg från: Anonym (Emma) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Emma)

    Har inte psyke till att vara otrogen

    Jag har haft en älskare det senaste 14 åren. En äldre man som jag träffar kanske var tredje månad. Vi brukar mest göra vanliga saker, typ äta någon god mat, ta en promenad/löprunda och ibland ligger vi med varandra. 


    Igår skulle jag träffa honom och jag va svinkåt. Men jag har ett problem, jag är idag i en relation och är dessutom gravid med min sambo? Jag har aldrig bangat tidigare att vara otrogen med den här mannen? 

    Men nu va det som att jag inte kunde. Som att jag inte ville ha en annan mans kön nära min och min sambos bebis. Plötsligt har jag inte psyke till att vara otrogen längre. 


    Va ska jag göra? 


    /hälsningar 
    besviken 

  • Svar på tråden Har inte psyke till att vara otrogen
  • Anonym (Emma)
    Anonym (Hin håle) skrev 2022-09-22 17:48:16 följande:

    Suck...och....Suck....
    Du ska ta tag i ditt liv och bestämma dig för vad du vill...


    Jag ville ju ligga? men psyket klarar det inte. Nu känns det plötsligt smutsigt. För jag vill tydligen bara vara med min egna sambo nu? jag visste inte det liksom men det känns som jag inte klarar av att röra något så fint som är vårt?. Jag har aldrig någonsin tänkt såhär. det måste vara graviditetshormonerna 
  • Anonym (Emma)
    Anonym skrev 2022-09-22 17:49:49 följande:

    Fattar inte varför du frågar här och inte sambon? Du verkar ju vara ett ärkerövhål och inte skämmas? Är ni sambor så diskuterar ni väl hur ni ska göra vi svåra situationer?


    Jag kan inte gå till min sambo och gråta ut över att jag inte har psyke längre att bedra honom. 
  • Anonym (Emma)
    Man 78 skrev 2022-09-22 18:11:36 följande:
    Du vill alltså ha råd hur du ska komma över ditt dåliga samvete och kunna fortsätta vara otrogen? Intressant tråd. 
    Jag blir frustrerad ja. Jag har alltid haft så lätt för det. :( att stänga av. Nu är det något jag har med mig. Plötsligt vill jag inte ha någon annan än barnets pappa där. Allt annat känns smutsigt 
  • Anonym (Emma)
    KimLinnefeldt skrev 2022-09-22 18:45:05 följande:

    Moraliska aspekter därhän: Känslor förändras över tid och ibland på grund av konkreta händelser i livet. Inget konstigt med det.

    Som andra skrivit här så bör du bestämma dig, och sen följa ditt beslut.


    Ja någonstans tar det fysiska emot just nu. Som att min kropp blivit privat mark. Men jag har ju mer allmänt under graviditeten blivit mer ängslig och blödig. Kan storgråta av att se på vädret på tv? Såg bilden på flygplatsen i Ryssland idag och grät i säkert en kvart?. Minst. 


    Så att kroppen säger ifrån att en annan man än barnets pappa ska få vara i närheten nu. Det måste ju vara biologiskt? Instinkten i att vi ska hålla ihop 

  • Anonym (Emma)
    Anonym (Pälsdjursallergiker) skrev 2022-09-23 17:39:08 följande:
    Varför skydda ett troll? 
    Tycker du att forumet skall bestå av sånt här? 
    Jag vet inte vad jag ska svara på det här. Jag är van att ha min älskare och nu fick jag mer avsmak inför tanken att någon annan ska vara i närheten av min fina bebis. Det är snarare ett friskhetstecken från min sida men jag blev både ledsen och besviken. Men det måste vara något biologiskt. Alla är inte helt monogama. Och att ha en öppen relation är inte ett alternativ. 
  • Anonym (Emma)
    Anonym (Pälsdjursallergiker) skrev 2022-09-23 20:27:29 följande:
    Det måste vara jobbigt att inte kunna knulla med nån annan när man är gravid. Det kan alla andra. 
    Styrkekram! 
    Jag kan ligga med pappan till barnet? det är bara mysigt 
  • Anonym (Emma)
    Anonym (jaha) skrev 2022-09-27 11:33:05 följande:
    Fast hur vet du vem som är pappan, du har ju knullat båda ?
    Jag är väldigt säker på vem pappan är. Min älskare va utomlands när jag blev befruktad och sedan får du det att låta som jag har oskyddat sex med allt och alla 
Svar på tråden Har inte psyke till att vara otrogen