• Anonym (wtf)

mjukiskläder på första dejten

vad anser ni om män som glider runt i mjukiskläder på första dejten?

• Svar på tråden mjukiskläder på första dejten
  • Anonym (K)

Kallar du sådana personer för "män"...? Jag skulle antagligen vända på klacken och avsluta kontakten.

• Anonym (vad)

Vad menar du med mjukiskläder? Pyjamas?

• Anonym (Fy vad fult)

Fruktansvärt. Men ingen vuxen man gör väl det, är det inte något som tonåringar klär sig i?

• Anonym (DrakKaffe)
    Anonym (wtf) skrev 2022-11-04 14:11:30 följande:
    mjukiskläder på första dejten

vad anser ni om män som glider runt i mjukiskläder på första dejten?

Och sen undrar en del varför de är evigt singlar?!

Utan en smula social kompetens är det svårt
  • Anonym (Huh?)

Jag hade vänt i dörren. Normalt fungerande män går inte runt så. Möjligen om de smiter in på macken för att köpa en liter mjölk de glömt. Men på dejt?! Nä, vet du vad.

• Anonym (Sara)
    Anonym (vad) skrev 2022-11-04 14:24:58 följande:

Vad menar du med mjukiskläder? Pyjamas?

Skulle gissa på typ joggingbyxor? 

TS om man bryr sig så lite att man inte ens bemödar sig om att dra på sig ett par jeans inför en dejt så bryr man sig kanske inte om så mycket annat heller. Så skulle jag tänka.
  • Ess

Det hade varit ok för mig. Jag gillar inte själv att klä upp mig.

• Anonym (Huh?)
    Ess skrev 2022-11-04 14:30:58 följande:
    Det hade varit ok för mig. Jag gillar inte själv att klä upp mig.
    Så ett par riktiga byxor är enligt dig att klä upp sig? För mig är det kostym för män och kjol eller klänning för kvinnor. Byxor är liksom en grundklädsel ute bland folk. Men å andra sidan, jag har träffat en sån som du en gång. Hon hade såna där grå mjukisbyxor på en julfest.
  • Anonym (Frida)

Att det är män som inte anser att man är tillräckligt värd att anstränga sig för och därmed lägger ribban för engagemanget i en ev relation. 

Jag dejtade en sådan förra veckan. Blir ingen uppföljning där, jag vill ha en man som anstränger sig (eftersom jag själv anstränger mig). Men förutom bristen i klädsel verkade han generellt initiativlös och ställde knappt några frågor. Väldigt märkligt att han sen vart förvånad att jag inte ville fortsätta ses....

• Anonym (G)

En tjej kom på en dejt med mjukisbyxor. Inget jag uppskattade men baserade inte beslut om jag ville gå vidare med henne eller inte på detta. 

Svar på tråden mjukiskläder på första dejten