Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Anonym (wtf)

mjukiskläder på första dejten

vad anser ni om män som glider runt i mjukiskläder på första dejten?

• Svar på tråden mjukiskläder på första dejten
  • Anonym (vad)
    Anonym (Sara) skrev 2022-11-04 14:30:43 följande:
    Skulle gissa på typ joggingbyxor? 

TS om man bryr sig så lite att man inte ens bemödar sig om att dra på sig ett par jeans inför en dejt så bryr man sig kanske inte om så mycket annat heller. Så skulle jag tänka.
    Ok. Då beror det väl på vad för slags dejt man går på. Passar ju skitbra i joggingspåret eller orienteringen, men inte direkt på finrestaurangen.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (G) skrev 2022-11-04 15:34:23 följande:

En tjej kom på en dejt med mjukisbyxor. Inget jag uppskattade men baserade inte beslut om jag ville gå vidare med henne eller inte på detta. 

Jag dömer inte heller kvinnor efter nåt sånt. Jag har sett många kvinnor i mjukisbyxor som fick mig att tända på alla cylindrar.
  • Anonym (wtf)

jag tycker också det känns slappt.
    träffat på 3 sånna nu.. 
    sjukt oattraktivt..

• Anonym (Fiona)
    Anonym (wtf) skrev 2022-11-04 14:11:30 följande:
    mjukiskläder på första dejten

vad anser ni om män som glider runt i mjukiskläder på första dejten?

Jag skulle anta att han inte är seriös och därför inte slösa tid på honom.
  • Gaskarl

Lika illa som om en kvinna skulle komma på första, andra eller tredje dejten i myskläder/motsvarande. 

• Ess
    Anonym (Huh?) skrev 2022-11-04 14:34:49 följande:
    Så ett par riktiga byxor är enligt dig att klä upp sig? För mig är det kostym för män och kjol eller klänning för kvinnor. Byxor är liksom en grundklädsel ute bland folk. Men å andra sidan, jag har träffat en sån som du en gång. Hon hade såna där grå mjukisbyxor på en julfest.

Självklart har man byxor på sig, det hade varit rätt udda att komma utan?
    Antingen har jag camobyxor eller shorts, hemma har jag enbart mjukisar. 

Det är ju bara bra att inse vid första dejten att man inte ska gå vidare.

• Anonym

Att det är en slö person som inte ens tänker anstränga sig det minsta.
    Ingen man vill avla på. Hur ska en man som inte orkar dra på sig ett par byxor eller knäppa skjorta orka hålla sig vaken om nätterna med en hungrig skrikande baby? Nej tack!

• Anonym (Hmm)

För mig som man skulle det gå fetbort med mjukisar på en dejt - oavsett första eller tredje eller ....
    Går jag på dejt så klär jag varken upp eller ner mig (beroende på ... man kanske dejtar på hyfsat matställe) men skulle aldrig dyka upp i mjukisar.
    Låter som en dejt på McD med pitbullen bunden utanför och där magtröjan avslöjar svanktarueringen kan jag tycka.

• Anonym (Kaffedraken)
    Anonym skrev 2022-11-04 16:56:30 följande:

Att det är en slö person som inte ens tänker anstränga sig det minsta.
    Ingen man vill avla på. Hur ska en man som inte orkar dra på sig ett par byxor eller knäppa skjorta orka hålla sig vaken om nätterna med en hungrig skrikande baby? Nej tack!

Så en man med mjukisbyxor har också en oknäppt skjorta? Han kommer vara singel länge.

Nämn för en man på första dejten att du längtar efter bebis. Då blir dejten inte så långrandig och du hinner med andra saker du planerat.
Svar på tråden mjukiskläder på första dejten