mjukiskläder på första dejten
vad anser ni om män som glider runt i mjukiskläder på första dejten?
vad anser ni om män som glider runt i mjukiskläder på första dejten?
Alltså näää....
Jag hade en rätt rund mattelärare i högstadiet som gick i grå joggingdress. Men det såg ju förjävligt ut och hon hade dessutom hål på häcken så man såg trosorna. Typ barbierosa eller svart.
Och så totalt sleten.
Jag hade gått i dörren om min dejt var klädd så.
Alltså näää....
Jag hade en rätt rund mattelärare i högstadiet som gick i grå joggingdress. Men det såg ju förjävligt ut och hon hade dessutom hål på häcken så man såg trosorna. Typ barbierosa eller svart.
Och så totalt sleten.
Jag hade gått i dörren om min dejt var klädd så.
Tjejer/kvinnor kan ju ha rätt snygga träningstajts och se sportiga ut. Killar/män är väl aldrig snygga i mysbrallor?
Själv skulle jag dock aldrig komma på tanken att gå på en dejt i kläder jag använder på gymmet eller i en myskväll i soffan. Gör folk (främst män?) verkligen så?
Tjejer/kvinnor kan ju ha rätt snygga träningstajts och se sportiga ut. Killar/män är väl aldrig snygga i mysbrallor?
Själv skulle jag dock aldrig komma på tanken att gå på en dejt i kläder jag använder på gymmet eller i en myskväll i soffan. Gör folk (främst män?) verkligen så?
jag tycker också det känns slappt.
träffat på 3 sånna nu..
sjukt oattraktivt..
Vad är snyggast, med eller utan tryck? Jag har med varg och drak-motiv. Stora tryck över hela byxan.