mjukiskläder på första dejten
vad anser ni om män som glider runt i mjukiskläder på första dejten?
vad anser ni om män som glider runt i mjukiskläder på första dejten?
Jag anser att användandet av åtminstone mjukisbyxor skall upphöra när man börjar årskurs 1.
Man kanske ska skilja på om de nämnda "mjuksikläderna" är av ren lathet, eller om det är en stil personen har. För det sistnämnda finns faktiskt, och behöver inte bygga på slapphet.
Man har väl inte mjukisar på en dejt!
Skärpning.
Mjukisar så får man väl räkna med att bli nobbad big time!!!
Skulle min dejt dyka upp i mjukisar så hade hon fått rulla vidare.
Det visar ju mest på att hon inte har några normer alls.
Hon tycker säkert det är ok att gå på begravning i mjukisar också och ser inga problem i det. Gärna med en trampstamp som hon dessutom är stolt över.
Jag anser att användandet av åtminstone mjukisbyxor skall upphöra när man börjar årskurs 1.
Är det väldigt illa om jag föredrar att en man är välklädd när jag själv är trashigt klädd?
Ja
...tänker också att om viss klädsel är viktig för den ena parten vid en först dejt, och den därmed blir besviken. Ja då kanske man inte kommunicerat tillräckligt innan.
Mjukisar på dejt..ett absolut nono såvida det inte var nån exklusiv design på kläder som personen hade som stil, vilket då inte hade matchat mig alls.
Det viktigaste för mig är att det ser ut som personen ansträngt sig. Är ren och fräsch och har en tanke bakom kläderna. Jag är väldigt förtjust i viss typ av stil på män som oftast köps i väldigt dyra butiker dessvärre. Dyra kläder men samtidigt bohemisk och långt hår och sånt med koftor och snygga skor och kreativt uttryck.
Det hade varit ok för mig. Jag gillar inte själv att klä upp mig.
Något jag hade gillat är om mannen hade fin Tuxedo men jag fick ha korta jeansshorts och bikiniöverdel eller så. Dynamiken mellan trashigt och fint är sexig tycker jag.
Nej. Och ingen har heller sagt att man inte får ha på sig vad man vill.
Och dessutom får man välja bort det man vill ......
...tänker också att om viss klädsel är viktig för den ena parten vid en först dejt, och den därmed blir besviken. Ja då kanske man inte kommunicerat tillräckligt innan.