• Teriz

    BIM Januari 2023

    Jag vill gärna va med i tråden! BIM 23 januari. Fick utslag på ÄL test tidigare än vad jag tänkt så min bim flyttades då fram 4 dagar. Spännande! Har en bra känsla denna gången.. 

    dock har jag upplevt symptom som liknar nidblödning ÄL +5. Någon som haft så? 

  • Teriz

    fruffe: ja man inbillar sig så mkt när man vill ju? men jag har bestämt mig att inte testa förens dagen innan bim. Hoppas jag klarar det haha. Ja känner inget mer än att de typ spänner nere i magen. 


    eileen: om du har bim 22 så är de ?långt? kvar endå försök sysselsätt dig och kom på andra tankar haha. 

  • Teriz

    jag är ny på Den Här sidan. Hur svarar man varandra Så kommentaren oxå kommer med? Haha 

  • Teriz

    Eileen: Det funkar inte för mig att citera. Kanske min mobil som är knasig. 


    Finurligafiluren: jag kan säga att när jag tidigare plussat har det vart dagen innan bim och strecket har var sååå svagt att man verkligen kollat extra gånger. Så därför är det inte kört för dig du kanske plussar efter bim 😍

  • Teriz
    Eileen skrev 2023-01-16 12:58:29 följande:
    Du trycker på kugghjulet uppe till höger på kommentaren du vill svara på och väljer citera.Glad
    Nuu gick det. Hihi
  • Teriz
    Liljan84 skrev 2023-01-16 15:08:51 följande:

    Hej på er!

    Hoppar också gärna in här 🙂
    Är på Äl +10-11...så spänd och förväntad på en förhoppningsvis kommande graviditet framöver. Har ett barn sedan tidigare, född 08. 
    Är 39 år i år och vill så gärna ha en bebis.
    Är på första försöket nu. Tog test igår men då visade de inget. Har endel mensvärk och humörsvängningar men annars inget utöver de..
    Har dom senaste månaderna haft 27 dagar emellan men denna månaden hade jag positivt Äl test några dagar efter vad jag tänkt själv. Så på fredag är tanken BIM är..... men blir lite knäpp o vill helst testa varje dag men bestämt att vänta några dagar till iaf, för man blir ju trots allt besviken när man får negativa resultat...


    Förstår dig precis! Testa var och varannan dag som sagt man blir bara deppig när man vet innan att de är för tidigt. Det förändrar ju inget egentlige?. Hoppas du får ditt plus!
  • Teriz
    Lyksa skrev 2023-01-17 14:34:41 följande:

    Detta tog jag även idag inom test tiden. Men lyckas inte hålla mig så länge tyvärr.
    Ser ut som något där. Skugga eller svagt streck? när jag plussa förut så har jag noterat dagen innan ?snuvig trött och seg? så håller med att jag kan känna mig nästan sjuk innan plus. 
  • Teriz
    Allie27 skrev 2023-01-17 17:32:07 följande:

    Hej! Tog ett negativt test på BIM men hade antagligen ÄL senare än jag trodde för idag plussade jag! Glad


    Men wow grattis! Har du haft några symtom? 
  • Teriz
    Allie27 skrev 2023-01-17 17:56:37 följande:
    Tack! Nej, ingenting. Efter mitt negativa test på BIM den 10/1 så tänkte jag att det nog inte tog sig denna månaden, hade inte känt någonting alls. Så fick jag ett infall nu under dagen och tog ett test som jag hade över. Glad
    Wow va underbart. 
Svar på tråden BIM Januari 2023