Trivs inte i Sverige
Du förstår väl att det knappast är samma sak som att faktiskt bo där...
Svar till Frihet.
jag bor i Stockholm vet vad som finns där. tycker bara det är uttråkande att gå runt i Stockholm. har sett ställena du nämnde men okej 2 timmar kanske var fö lite men det skulle väl ta en halv dag att uppleva allt det där sen finns det inget mer och se blir tråkigt i Stockholm extremt fort
vårat välfärdssystem inte räcker inte eller prioriteras inte för pensionärerna, poliserna och rätten släpper våldtäktsmänniskor fria. Men men man kan ju inte tycka om alla länder i världen och alla kan ju inte älska Sverige
Svar till ?Sjukt?
Jag har aldrig gillat Sverige vill testa något nytt känns tråkigt att bo i samma land år in och år ut. Jag har inte fått bidrag eller gratis vård i Sverige. Du får tycka om Sverige jag behöver inte gilla Sverige. Tycker mest bara att Stockholm Är en extremt tråkig stad och det är huvudstaden
Svar till Utlandssvenk
jag har aldrig hört eller läst att andra nationer har så mycket gott att säga om Sverige. Svensk husmanskost är inte gott, IKEA säljer bara saker som är svåra att sätta ihop, Volvo är nog bilsorten jag tycker minst om föredrar Mercedes eller volkswagen tycker inte H&Ms varor är så bra
I Sverige om någon blir våldtagen så läggs det alltid ner
jag skulle aldrig säga något bra om något jag inte tycker om
Svar till Theotherone
Jag smutskastar inte Sverige tycker bara inte om Sverige och man kan inte älska allt och allting.
Svar till sjukt
jag Vill flytta men jag förstår inte hur folk kan bli upprörd och på vilket sätt man framstår som dum för man inte tycker om något
Svar till sjukt
jag känner bara att jag vill starta ett nytt liv någon annanstans sen känner jag mig inte hemma i Sverige.
har känt så länge. Mår dåligt över att jag inte kan tycka om mitt fosterland. Jag har försökt tycka om Sverige kämpat på att intala mig själv att jag tycker om Sverige. men det gör jag ju inte?. Det är ansträngande att försöka tycka om något man föraktar?. Men jag har försökt
Svar till Xexx
Jag har utforskat andra städer i Sverige tyckte inte om någon.
jag vill iallafall se om jag skulle må bättre om jag flyttade. tänk om det skulle vara så? För jag vantrivs i Sverige
Svar till ?Bor utomlands?
Jag vet att det är på det viset. Det där med att flytta är bara en dröm jag har men vet att den inte kommer slå in. Bara tufft att acceptera att det är så