Inlägg från: Anonym (Sticka) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sticka)

Trivs inte i Sverige

svaR till utlandssvensk 

jag tycker knappt om något som kommer från Sverige speciellt inte svensk mat och svensk musik. Det är synd att Sverige är känt för dessa saker. Men som sagt jag tycker inte om Sverige och behöver inte tycka om Sverige

• Anonym (Sticka)

Svar till sjukt 

jag har ju försökt tycka om Sverige och man ska alltid försöka. Varför blir folk så sura så fort man säger att man inte tycker om Sverige?. Snöflingor alltså

• Anonym (Sticka)

Svar till Spucks

Känner att det är inget jag vill gå in på. det är för personligt

• Anonym (Sticka)

Gullvivor, Jag vet inte vad jag har för psykiskt diagnos har varit under utredning utan att få diagnos

känner bara att det är så orättvist vet att livet är orättvist och jobbar på att acceptera det men emellanåt gör det mig ledsen. jag har försökt att tycka om Sverige men kan inte. känner att Sverige inte är något märkvärdigt land som inte har egna kulturer direkt. Jag känner tyvärr förakt mot Sverige har försökt att inte känna så men man känner som man
    känner

• Anonym (Sticka)

Spucks, tro vad du vill

• Anonym (Sticka)

svar till ?Sjukt?

Men det jag tycker om Sverige är bara min åsikt jag tycker inte om miljön i Sverige den är extremt tråkig men det är min åsikt jag har rätt att ha den du har rätt att ha din 

• Anonym (Sticka)

Xenia, men förövaren blir ofta betrodd av rätten

har inte sagt att jag gillar SD är helt emot dem.

• Anonym (Sticka)

Xexx, vad menar du med det? Jag vill inte gå in på för personliga saker. 

• Anonym (Sticka)

Utlandssvensk, klart jag inte vill vara miserabel jag vill ju må bra men det är inte så lätt alla gånger

• Anonym (Sticka)
    Anonym (Xexx) skrev 2022-12-07 19:34:50 följande:

Vilka svenska nationalparker har du besökt? Vilka av de svenska världsarven? 
    Vilka svenska orter har du bott i (inte som besökare, utan som riktig boende)? 

Jag har bara bott i staden jag bor i och tycker inte om den. Men tvivlar på att en annan stad är bättre 

osäker på om jag varit på någon nationalpark. Vad är meningen med det? Skulle det få mig att ändra åsikt?
Svar på tråden Trivs inte i Sverige