• Laura90

BIM mars 2023

Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :( 

4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet

• Svar på tråden BIM mars 2023
  • Oväntadedrömmen

Hej på er!
    Försökt hålla mig härifrån, då jag den här cykeln inte skulle försöka bli gravid pga kommande röntgen.

Men det går fort i hockey och det har väl inte gått som planerat med skydd de gånger andan fallit på 🙈  har i alla fall bim någon dag innan röntgen, så hinner ringa och planera om för att se om det går att lösa återkollen på njuren på annat vis om det skulle bli ett plus 🙈

Men eftersom den här cykeln egentligen inte är ett försök, så vill jag inte ange när ägglossning troligtvis var eller när bim infaller 😅 fånigt, men tänker att jag inte ska bli besatt av det den här cykeln. 😅

• Amaaanda00

Sanlin90 

har du tagit något mer graviditetstest senaste dagarna? eller bara det som va negativt på dag 53 där? 

själv så brukar jag ha 11 dagar efter ÄL och sen brukar mensen komma på dag 12, vilket är idag och ingen mens än så länge. men tog ett test imorse som va negativt.. dock tycker jag att min temp är ovanligt hög, brukar inte vara så här hög någon dag inför mens/samma dag som mens. så får väl se vad som händer. 

• Sanlin90

Amaanda00 jag har tagit test varje dag som är tvärnegativa :( äl+15 jag brular oxå få mens på dag 12 efter ål.

• Nellygirl93

Mått illa i flera dagar, haft kramper, huvudvärk och en EXTREM trötthet! Tog ett test igår som va toknegativt, (vanlig sticka med känslighet 25) Men kunde inte låta bli att springa ner och handla ett tidigt test för att testa idag..

ÄL+8, är i chock! Kan inte riktigt lita på det? Tror jag ska ta ett digitalt i helgen för att va säker 

(obs, det ska bara bli ett streck och inte ett plus) 
  • Syskonförsök

Jag vet att just de där testen är ökända för sina spökstreck men det där ser väl positivt ut skulle jag tro!! Vågar mig på ett litet grattis ;) men ja, skönt att bekräfta med digitalt! Jag skulle dock köpa ett digitalt ultratidigt test och testa imorgon om jag var du ;) clearblue har ju testa tidigt i digitalt format också. 

Nellygirl93 skrev 2023-03-07 07:10:06 följande:
    Mått illa i flera dagar, haft kramper, huvudvärk och en EXTREM trötthet! Tog ett test igår som va toknegativt, (vanlig sticka med känslighet 25) Men kunde inte låta bli att springa ner och handla ett tidigt test för att testa idag..

ÄL+8, är i chock! Kan inte riktigt lita på det? Tror jag ska ta ett digitalt i helgen för att va säker 

(obs, det ska bara bli ett streck och inte ett plus) 
  • Nellygirl93
    Syskonförsök skrev 2023-03-07 07:52:07 följande:

Jag vet att just de där testen är ökända för sina spökstreck men det där ser väl positivt ut skulle jag tro!! Vågar mig på ett litet grattis ;) men ja, skönt att bekräfta med digitalt! Jag skulle dock köpa ett digitalt ultratidigt test och testa imorgon om jag var du ;) clearblue har ju testa tidigt i digitalt format också. 

Ja men precis! Jag har två sånna hemma så ska göra det imorgon bitti 😃
  • Hannis1983
    Nellygirl93 skrev 2023-03-07 08:35:48 följande:
    Här är bild på nu när det torkat, ännu tydligare på bild då iallafall! 

Grattis 😃

Svar på tråden BIM mars 2023