BIM mars 2023
Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :(
4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet
Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :(
4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet
Nej jag såg det, skulle också tolkat som negativt. men herregud vad lång cykel du haft nu! Hur långa brukar du ha? Haha jag har också halsbränna, trodde ju de var morgonillamående sist men började med omeparazol direkt efter jag fick negativt test.
Kul med så många med ÄL nu 😄 jag väntar också på tempökning för att få det bekräftat, men fick glad gubbe igår
Sanlin90: om jag inte minns helt fel så hade du sagt att du varit något sjuk innan så de e ju inte helt omöjligt att du hade ÄL där dippen är. Minns inte om jag frågat men hade du kört något med ÄL test ?
Syskonförsök ja jag äter redan omeprazol men nu slog halsbrännan igenom tom!
foodie jag funderar oxå på om den kan ha varit vid dippen för jag hade massa mensvärk den dagen dock va jag sjuk någon vecka innan, dom som är som röda bloppar längst upp, sparade dom tempar som inte gick över cl.
Syskonförsök, mina cykler varierar har haft jättebekymmer sedan pillerstopp april 2021 först hade jag mens juli 2021 sen oktober sen kom ingen alls förrän september 2022 sen kom den oktober november med 32 dagars cykler sen uppehåll till januari och nu inget sedan dess :(
jag har inte pco eller pcos utan har haft kortisolbrist som troligen berott på stress sen har jag ingen sköldkörtel så äter levaxin och det kan påverka med.
Ja så kul med många som har ÄL nu i dagarna! 😀 Nu får det väl ändå vara vår tur! Kul att vi är några som kan följas åt och förhoppningsvis kan följas vidare i BF-grupp sen ✊🏻
Hahahah😂😂❤️ härligt att du bjuder på det! En annan tycker det är svårt med en två åring så kan inte ens tänka mig hur jobbigt de är med en tonåring! Lillan sover åtminstone i bra tid ;)
Haha ja alla åldrar har sina utmaningar (Och fördelar) kan man väl bara konstatera 😆
Tycker också det är kul att vi är så många som har ÄL nu i dagarna så man kan följas åt! Jag har redan ett decemberbarn så vore på nåt vis lite ödets ironi om det skulle råka bli det igen. Men är så pass gammal så jag tycker inte jag har råd att hoppa över några ägglossningar nu när vi börjat försöka utan vi kör på 😊
Oj jag fattar! Nu har du en helt annan problematik än mig men har du provat att äta rosenrot? De hjälper mig enormt med att förkorta cykeln! Har runt 37-42 dagar utan men med rosenrot brukar jag ha mellan 28-32.
Syskonförsök, mina cykler varierar har haft jättebekymmer sedan pillerstopp april 2021 först hade jag mens juli 2021 sen oktober sen kom ingen alls förrän september 2022 sen kom den oktober november med 32 dagars cykler sen uppehåll till januari och nu inget sedan dess :(
jag har inte pco eller pcos utan har haft kortisolbrist som troligen berott på stress sen har jag ingen sköldkörtel så äter levaxin och det kan påverka med.
Håller med!!! Och många som försökt en stund så heja heja ❤️
Ja så kul med många som har ÄL nu i dagarna! 😀 Nu får det väl ändå vara vår tur! Kul att vi är några som kan följas åt och förhoppningsvis kan följas vidare i BF-grupp sen ✊🏻