BIM mars 2023
Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :(
4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet
Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :(
4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet
Tror ÄL närmar sig. Är på dag 9 efter mens. Håll tummarna för ett äggsläpp snart 😅
Verkar inte kunna hitta min ÄL, men tror jag hade den mellan den 23-26 mars någon gång för testerna började bli starkare men fick aldrig utslag helt, är idag på cykeldag 31, än så länge är testerna negativa och ingen mens. Har haft molande värk från cykeldag 20 ungefär men avtog helt på dag 28 🤪
Grattis till alla + ❤️❤️❤️❤️
väntar själv in äl 😍
ni som kör temp vad har ni för app? Jag tempar för första gången och vill slippa betal app.
När brukar era bröst börja värka efter äl? Det är helt lugnt i kroppen för min del. Hade molvärk under äl , men inga ömma bröst varken under äl eller nu 4 dagar efter.
Kroppen beter sig totalt annorlunda denna gång mot de 8 månaderna innan 😅 normalt har jag haft konstant onda bröst o molvärk.
Grattis till alla plus i tråden 💕
Det va ingen nidblödning haha stört mkt mens, har inte haft några symtom alls heller. Kliver ur tråden och taggar för bim april :)
Grattis till alla + ❤️❤️❤️❤️
väntar själv in äl 😍
ni som kör temp vad har ni för app? Jag tempar för första gången och vill slippa betal app.
T123: då har vi troligen ÄL typ samtidigt. Fick positivt på ÄL igår.
Verkar vara en del nu som har ÄL.
Syskonförsök: tycker de låter vettigt. Man kan ju fortfarande mysa och försöka utan att de blir maniskt kring det så slipper du nog stressen ändå 😊