• Laura90

BIM mars 2023

Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :( 

4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet

• Svar på tråden BIM mars 2023
  • t123
    Foodie92 skrev 2023-03-09 11:56:19 följande:

T123: då har vi troligen ÄL typ samtidigt. Fick positivt på ÄL igår.

Verkar vara en del nu som har ÄL.

Syskonförsök: tycker de låter vettigt. Man kan ju fortfarande mysa och försöka utan att de blir maniskt kring det så slipper du nog stressen ändå 😊

Jag fick positivt idag, så nu är det nära! Alltid en lättnad på nåt vis! Sen är det bara lång väntan efter det, fast dagarna brukar rulla på rätt okej ändå 😅 Jag har 12 dagars lutealfas oftast och grubblar på om jag ska testa tidigare eller inte. Kommer förmodligen inte lyckas hålla mig ifrån det även om jag borde 🙈
  • t123
    Syskonförsök skrev 2023-03-09 11:08:49 följande:
    Hej på er!
    De gick ju toppen med att inte testa och tempa denna månad för en paus och har varit så skönt att slippa ägglossningstest framför allt MEN igår hade vi sex och idag noterade jag äggviteflytningar så råkade väl bli sex i samband med ägglossning ändå Skäms ! Maken var söt och sa till mig igår att vi behöver inte pausa försöken men bara pausa alla tester och mysa när vi vill, så blir det när de blir! Kanske lättar stressen. Så med det sagt - jag antar ägglossning är nu i dagarna så lägger in bim på 25e men borde bli runt det datumet och kommer inte tempa eller testa för ägglossning så vet ju inte helt! Men kör test dag 25e så går vi efter det! ;) Denna gång SKA jag fasen hålla mig till att testa först då och inte testa som en tok från dag 8, de lättar inte stressen direkt!!
    många kända namn från mars tråden med för mig runt mitt datum vilket känns väldigt kul och jag håller tummarna för att många av oss plussar i tråden❤️ kram till er alla, nu hejar vi på varandra, svarar snäll på det folk skriver, peppar och ger kärlek. Vi alla behöver det, det är en påfrestande tid att gå och vänta på plus!
    Plussat:
    4/3 Hannis1983, 7:e försöket, 4:e barnet
    5/3 Bär, 2:a försöket, 3:e barnet
    13/3, NellyGirl93 1:a barnet
    jippy1234 

BIM: 
    1/3 Jordgubbsfelle, försökt i 1år 5mån, 1a barnet
    1/3 Sockerkakan, 1:a försöket, 1a barnet
    3-5/3 Sanlin90, 7:e försöket, 2a barnet
    5/3 Ajn1993, 6:e försöket efter ma, 1:a barnet
    6/3 Cykelhjul, 1:a barnet
    6/3 Amaaanda00, 10:e försöker, 1:a barnet
    8/3 Lina95, 7:e försöket, 1:a barnet
    9/3 87Snart5, 5e försöket, 3:e barnet
    10/3 Spökplumpa, 2:a barnet 
    10/3 Etaj, 3:e försöket efter ma, 6:e barnet
    10/3 Pappersdocka, 6:e försöket, 2:a barnet
    10/3 Diklofenak, 3:e försöket, 1:a barnet
    12/3 Hawwa, 1:a försöket, 2:a barnet 
    13/3, NellyGirl93 1:a barnet
    14/3 GuldKvinnan, 7:e försöket, 1:a barnet 
    14/3 Maymom 3e(?) försöket, 2:a barnet
    16/3 Agnesmamma01, 2:a försöker 3: barnet
    18/3 Anile, 7:e försöket, 2:a barnet
    18/3 garderobsblomma, 8:e försöket, 1:a barnet
    18/3 Potatisbulle, 4:e försöket, 1:a barnet
    18/3 Gosis82, 4:e försöket, 3:e barnet
    20/3 Anonymcola, 2:a barnet 
    21/3 ladylovely
    24/3 Embarazada, 8:e försöket, 3:e barnet
    24/3 Lulu 1987, 1:a barnet
    25/3 trefaldigmästareikärlek, 8:e(?) försöket, 2:a barnet  
    25/3 syskonförsök, 11e försöket, 2:a barnet
    26/3 studerande, X försöket, 5:e barnet 
    26/3 Foodie92, 1:a barnet
    26/3 Elisabeth83, 5:e försöket, 4:e barnet
    27/3 Frelwi, 2:a försöket, 2:a barnet
    28/3 Mathilda88, 17:e försöket, 1:a barnet
    30/3 Barbastraisend, 11:e försöket, 2:a barnet
    30/3 Laura90, 9e försöket, 1:a barnet
    31/3 Alleb, 4:e försöket, 2:a barnet
    Bra inställning tycker jag!! Och kul att du ändå är med på ett hörn här, vi ligger nog ganska lika i cykeln dessutom så det blir kul att hålla tummarna ihop 😍
  • Embarazada
    Syskonförsök skrev 2023-03-09 12:51:11 följande:

Kul T123 och Foodie92! Tack för pepp och roligt att vi är i god synk ;) 

Fler med ÄL nu? 🥰🥰

Jag borde få positivt på ÄL-test senare ikväll eller imorgon. Det är väldigt nära men inte riktigt där ännu...:)

• Syskonförsök

Brukar du ha molvärk innan mens? Är det på gång kanske? Hur ser grafen ut idag 

Sanlin90 skrev 2023-03-09 15:33:15 följande:

Jag har molvärk men ingen mens kommer. 

• trefaldigmästareikärlek

Syskonförsök, T123 8ch foodie92 - jag har enligt kalender äl i helgen, väntar bara på tempökning å jag kan bekräfta den, haft lh stegring under hela v men som sagt - pcosare kan ju inte fullt lita på testerna. Tempen har legat under medel så bara invänta. Haft känningar senaste två dagarna nu så jag hoppas det släpper snart 😍

• Syskonförsök

Åh vad kul att ha dig med oss❤️❤️ hoppas de släpper i helgen! Jag tror inte min ägglossning varit heller, tror den är på G dock så blir säkert i helgen för mig med🥰

trefaldigmästareikärlek skrev 2023-03-09 19:34:13 följande:

Syskonförsök, T123 8ch foodie92 - jag har enligt kalender äl i helgen, väntar bara på tempökning å jag kan bekräfta den, haft lh stegring under hela v men som sagt - pcosare kan ju inte fullt lita på testerna. Tempen har legat under medel så bara invänta. Haft känningar senaste två dagarna nu så jag hoppas det släpper snart 😍

• Frelwi

Jag har också ÄL i helgen/i början av nästa vecka. Tar ägglossningstest och tempar så vi försöker ligga minst varannan dag fr.o.m. idag vilket inte är så lätt med en tonåring i huset som aldrig går och lägger sig 😅 

• Syskonförsök

Hahahah😂😂❤️ härligt att du bjuder på det! En annan tycker det är svårt med en två åring så kan inte ens tänka mig hur jobbigt de är med en tonåring! Lillan sover åtminstone i bra tid ;)

Frelwi skrev 2023-03-09 20:33:49 följande:

Jag har också ÄL i helgen/i början av nästa vecka. Tar ägglossningstest och tempar så vi försöker ligga minst varannan dag fr.o.m. idag vilket inte är så lätt med en tonåring i huset som aldrig går och lägger sig 😅 

Svar på tråden BIM mars 2023