BIM mars 2023
Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :(
4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet
Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :(
4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet
Vi sitter i samma båt och jag känner exakt likadant ❤️
Jag antar att jag hade sen ägglossning i dagarna med tanke på mitt ägglossningstest häromdagen MEN likväl testade jag graviditetstest idag och önskade fram ett litet streck som inte finns utan bara är torkstreck/spökstreck. känns inte alls som det varit ägglossning och är sur för att vi i så fall även missade chansen. Igår låg jag hela dagen i migrän och har det fortfarande och spytt massor så känns mer som tidig graviditet än något annat men likväl inget plus. Blir så less denna eviga väntan! NÄR är det ens egna tur att få plus igen? De borde fasen inte vara så jäkla svårt för kroppen när en redan fått en unge!
Äl+7 idag. Inga känningar alls, fått finnar som jag brukar få vid denna tid i cykel. Nu har jag en stark känsla över att det inte tog sig denna gång heller.. Börjar bli tufft nu och man undrar hur länge till man ska kastas mellan hopp och förtvivlan, nästa cykel har vi försökt i ett år. Mycket känslor helt enkelt och det är verkligen surt just nu :(
Potatisbulle: Låter som ett streck där Vätskan går över upp i själva testområdet. Det är vanligt att det blir ett litet streck där i skarven. Betyder inget.
Barbrastreisand: finnarna beror väl på att balansen progesteron östrogen ändras efter ÄL, du har som mest progesteron runt ÄL+7 hörde jag i en annan tråd här. Och det är ju runt ÄL+7 ägget ev fäster. Så betyder inte att mensen är på gång utan snarare att hormonerna sköter sig som de ska, skulle jag tro.
förstår att det känns tungt och att du letar tecken tidigt. Som nån mer skrev, börja kolla upp om ni kan få hjälp, bara att ta tag i det kan hjälpa mycket för hur det känns.
Potatisbulle: Låter som ett streck där Vätskan går över upp i själva testområdet. Det är vanligt att det blir ett litet streck där i skarven. Betyder inget.
Barbrastreisand: finnarna beror väl på att balansen progesteron östrogen ändras efter ÄL, du har som mest progesteron runt ÄL+7 hörde jag i en annan tråd här. Och det är ju runt ÄL+7 ägget ev fäster. Så betyder inte att mensen är på gång utan snarare att hormonerna sköter sig som de ska, skulle jag tro.
förstår att det känns tungt och att du letar tecken tidigt. Som nån mer skrev, börja kolla upp om ni kan få hjälp, bara att ta tag i det kan hjälpa mycket för hur det känns.
Okej, tack för svar 😊 då slipper jag tänka mer på det då. Nytt försök imorgon!
Tack för era svar Laura90, Syskonförsök & Maymom! Man kan inte låta bli att överanalysera allt och känna sig allmänt deppig. Jag har ett barn sedan tidigare men står i kö nu för att se om vi kan få någon hjälp, är någon månads väntetid. Men hade hoppas att kroppen kunde lösa detta själv. Det gör ont att se mitt barn växa så fort, och då spinner tankarna vidare om man någonsin ens kommer kunna få ett till barn.
Hade någon en länk till april-gruppen? 😊 Lyckas inte hitta den 😂
Hade någon en länk till april-gruppen? 😊 Lyckas inte hitta den 😂
www.familjeliv.se/forum/thread/82292674-bim-april
Trådskaparen glömde skriva in 2023 i namnet men här är den :)
Tänkte bara hoppa in och säga att det blev en kemisk graviditet/tidigt missfall igen, så vi kör på försök nummer 9 i april ❤️
Tänkte bara hoppa in och säga att det blev en kemisk graviditet/tidigt missfall igen, så vi kör på försök nummer 9 i april ❤️
Men nej vad tråkigt! :(