BIM mars 2023
Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :(
4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet
Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :(
4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet
Hej tjejer!
har försökt ett par månader med andra barnet, och alltså ser jag i syne eller plussade jag imorse?
Är på bim-4 så är ju fortfarande tidigt?
Hej tjejer!
har försökt ett par månader med andra barnet, och alltså ser jag i syne eller plussade jag imorse?
Hej tjejer!
Svårt att säga eftersom de är redigerat? hur såg det ut oredigerat? redigerade kan du alltid få fram ett streck.
tagit något nytt idag?
Det oredigerade ser ut såhär. Vet inte hur tydligt det syns här på FL, men det syns på bilden.
Tog test imorse. Hann inte kolla jättenoga, men det var inte tydligare än igår iaf 😔
Charlottaaaaa: ser positivt ut. Ta nytt på fredag så blir det lättare att se att det blivit starkare. :)
BIM+3 här nu. (Den har dock varit sen förr). Har haft ont kring äggstockarna ett par dagar och lite illamående, samt ömma bröst. Har försökt ställa in mig på att mensen snart kommer men hoppas såååå mycket!
Nu till en fråga. Imorse tog jag ett test från RFSU som blev negativt. Men när jag mixtrande lite med det under lampan såg jag ett starkt, tydligt (ungefär som kontrollstrecket) streck under fliken (se bild). Min första tanke är att det är någon slags tejp/lim, meeeen varför skulle de göra det som ett exakt likadant identiskt rött streck? 🙈 Någon som vet/varit med om något liknande?
Äl+7 idag. Inga känningar alls, fått finnar som jag brukar få vid denna tid i cykel. Nu har jag en stark känsla över att det inte tog sig denna gång heller.. Börjar bli tufft nu och man undrar hur länge till man ska kastas mellan hopp och förtvivlan, nästa cykel har vi försökt i ett år. Mycket känslor helt enkelt och det är verkligen surt just nu :(
Äl+7 idag. Inga känningar alls, fått finnar som jag brukar få vid denna tid i cykel. Nu har jag en stark känsla över att det inte tog sig denna gång heller.. Börjar bli tufft nu och man undrar hur länge till man ska kastas mellan hopp och förtvivlan, nästa cykel har vi försökt i ett år. Mycket känslor helt enkelt och det är verkligen surt just nu :(