BIM mars 2023
Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :(
4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet
Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :(
4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet
Elisabeth83: Men då är det ju ett par dagar till, kanske rentav bara är för tidigt just nu? ❤️
Jag vet inte riktigt när jag har BIM, men högst troligt till helgen.
Ja gör ett nytt test så får vi ju svart på vitt 😍
Usch, men det låter ju som att det faktiskt skulle kunna va ett litet frö som slår sig till ro i magen med tanke på dina tester 🥰 Men förstår definitivt din oro, delar den till fullo med dig då jag känner samma.
Haft en hel del stickningar och konstiga känningar i livmodern igår och idag.
Kollade förresten bild på ditt test som du lade upp i förrgår, det ser typ exakt ut som mitt såg ut idag när jag gjorde de svart-vitt. Tyckte de va lite spännande! 😁
Ja gör ett nytt test så får vi ju svart på vitt 😍
Usch, men det låter ju som att det faktiskt skulle kunna va ett litet frö som slår sig till ro i magen med tanke på dina tester 🥰 Men förstår definitivt din oro, delar den till fullo med dig då jag känner samma.
Haft en hel del stickningar och konstiga känningar i livmodern igår och idag.
Kollade förresten bild på ditt test som du lade upp i förrgår, det ser typ exakt ut som mitt såg ut idag när jag gjorde de svart-vitt. Tyckte de va lite spännande! 😁
Hej!
Jag har följt dessa trådar flera månader och även varit aktiv! Jag blev gravid i december men fick missfall i januari och Har sedan dess inte varit aktiv i trådarna men har läst allt! Grattis till alla som plussat
Jag har BIM på lördag eller söndag. Jag är en testoman vilket jag lovade mig att inte vara denna gång men vips så är jag där ändå! Åh detta är resultatet kan detta verkligen vara sant?? Igår var testet tok negativt och nu detta??
bifogar även en bild på vilket test jag använde! Är detta sant?? Har jag plussat? eller är det spök?Jag är på äl +8 bara!! ser ni vad jag ser?