• Laura90

BIM mars 2023

Det gick inte i februari heller så startar en ny tråd....... :( 

4/3, Laura90, 8e försöket, 1a barnet

• Svar på tråden BIM mars 2023
  • Syskonförsök

Tror jag glömde svara dig men jag skulle tyvärr tolka det där som negativt! och speciellt om de inte var tydligare imorse heller. Det känns som att du alltid får spök på alla test du tar?! Fattar inte. De KAN ju dock vara start till något men svårt att säga. Ska du prova tempa eller ta ägglossningstest nästa gång om de blir en nästa gång? Kanske enklare att veta exakt vart du är i cykeln? 

Sannet skrev 2023-03-22 07:38:47 följande:

Det oredigerade ser ut såhär. Vet inte hur tydligt det syns här på FL, men det syns på bilden. 

Tog test imorse. Hann inte kolla jättenoga, men det var inte tydligare än igår iaf  😔

• Foodie92

Vad tråkigt att höra embaraza ❤️ kram !

Jag känner att mensen kommer på bim som räknat imorgon. Har mensvärk och tempen gick ner idag med 😫 hade hoppats att de äntligen skulle vara vår tur.

Hoppas ni alla andra lyckas bättre denna månad och att vi inte ses i april gruppen 💕

• Swn

Godmorgon! Såg en svag skugga på testet igår och idag var den tydligare?.. såååå nervös! Är ÄL+11 idag. 

• t123
    Swn skrev 2023-03-23 06:41:40 följande:

Godmorgon! Såg en svag skugga på testet igår och idag var den tydligare?.. såååå nervös! Är ÄL+11 idag. 
    //

Åh, ja men det där ser lovande ut tycker jag!! 😍✊🏻
  • charlottaaaaa
    Swn skrev 2023-03-23 06:41:40 följande:

//

Tycker det där ser ut lite som mitt gjorde igår!! idag är det ingen tvekan 😍
  • studerade

Grattis till alla ❤️❤️❤️❤️❤️ fick tempsänkning och bim imorgon så blir nog aprilgruppen ❤️

• Sannet

Grattis tjejer till era plus! 😍❤️

Här vart testerna inte särskilt tydligare idag och jag siktar därmed ännu mer mig in på att det inte blev något denna gång heller. Svårt när jag inte riktigt har datum för ÄL att gå på. Mensen lär komma lördag eller söndag. 
  • Sannet

Blev för övrigt irriterad och demolerade testet då jag stör mig på skuggan som de testet alltid har som förvirrar. (Fortsatt inom tidsramen). Detta ändrar dock inte på min inställning jag skrev ovan om att det inte blev något denna gång eftersom det fortfarande inte är starkare än i förrgår. 

Svar på tråden BIM mars 2023