Inlägg från: Anonym (Vedervärdig tråd) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vedervärdig tråd)

Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?

Anonym (Anders Borg) skrev 2025-02-24 18:17:44 följande:
    Jag har gjort det och är fortfarande i relation. Så det går!
    Om man håller tyst om det ja. Ingen normal kvinna hade velat dejta dig om de visste att du var en blottare från början. Riktigt vidrigt beteende.
    Anonym (Anders Borg) skrev 2025-02-24 19:49:22 följande:
    Anders Borg körde en helikopter på en fest 2017. Stax efter detta så blev han tillsammans med Dominika Peczynski. Med tanke på att det stod i varenda tidning så lär hon knappast missat detta.

Det är inte så farligt som du gör gällande.
    Han är känd och det finns alltid horaktiga kvinnor som utnyttjar sånt för ekonomisk vinning. Dominika har varit pinuppa för Army of Lovers plus programledare för snuskprogram. Det säger allt. Dyngkrälare dras till varann. 

Och jo, det är det visst. Det ni försöker släta över som nåt putslustigt partytrick "helikoptern" är i själva verket sexuellt ofredande och blottande. Det är INTE ett normalt beteende utan sjukt och totalt ovärdigt, omanligt, incelfasoner. 

Anonym (Anders Borg) skrev 2025-02-24 21:22:40 följande:

Det verkar som att ni har problem med en vanlig helikopter.

Det är ingen helikopter det handlar om har vi ju sagt. Sluta ofreda folk med era fula daggmaskar. Sluta äckla er och sluta uppmuntra män till att bete sig som apor.  
    Anonym (Anders Borg) skrev 2025-02-24 21:30:44 följande:
    Jag har en ML-26 Halo, med rejäla rotorblad som får marken i gungning. Inga daggmaskar i spinn här inte.

Damen skulle nog bli både imponerad och förlägen om hon var på samma fest och jag bestämde mig för en liten uppvisningstur i sommarnatten efter ett par öl.
    Du ska vara tacksam över att du aldrig lär hamna på samma fest som jag. Då hade du nämligen blivit både uthängd och polisanmäld.

Jag säger det igen - sluta uppmuntra män till att begå brott. Sluta blotta er. Sluta bete er som chimpanser. Skaffa lite värdighet och sluta skämma ut er.
    Anonym (Anders Borg) skrev 2025-02-24 21:45:06 följande:
    Jodå, något hade i alla fall hängt ut. Sluta nojja nu, det är bara på skoj!
    Uthängd på film som hade spritts till alla för att folk ska bli varnade. Nåt annat är det inte tal om.

Nej, sluta själv för fan. Sluta förringa äckligt blotteri och sexuella ofredanden. Skärp dig. 
    Anonym (Anders Borg) skrev 2025-02-24 22:13:23 följande:
    Då hade du haft en bra film att smygtitta på vid behov.. det bjuder jag på.
    Fast det är ju just detta som kretiner till blottarcreeps inte tycks begripa - vi vill inte titta på era äckliga snablar. Det finns en anledning till att blottande är ett lagbrott.
    Anonym (Anders Borg) skrev 2025-02-24 22:19:16 följande:
    Den är ju magnifik.
    Din totala avsaknad av normalt folkvett och anständighet ja. 
    Anonym (Anders Borg) skrev 2025-02-24 22:27:21 följande:
    Du måste förstå att jag bara driver med dig - småretas lite
    Det är inte det minsta roligt, bara idiotiskt och smaklöst. 
    Anonym (Anders Borg) skrev 2025-02-24 23:01:00 följande:
    Ta det inte så allvarligt, livet blir roligare då
    Livet blir verkligen inte roligare för äckliga blottare som begår brott och sedan inte tar detta på allvar. Mig behöver du inte rikta några falska visdomsord till. Jag är redan anständig och rättmätig i mitt beteende. 
Svar på tråden Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?