Inlägg från: Anonym (Vedervärdig tråd) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vedervärdig tråd)

Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?

molly50 skrev 2025-06-27 23:55:09 följande:
    Det är inte det minsta provocerande. Snarare patetiskt att vuxna människor kan tycka att så´nt här är roligt.
    Dessutom så är det olagligt och kan definitivt klassas som ett sexuellt ofredande. Att blotta sexuella privata delar för människor som inte bett om detta är just det - blottande av sexuellt laddade kroppsdelar. 

Riktigt sjuk tråd förövrigt där störda creeps uppmuntrar till sexualbrott. Borde stängas och raderas istället. 
    Anonym (Anders Borg) skrev 2025-06-28 00:19:11 följande:
    Du behöver släppa loss en aning
    Att uppmuntra folk till att begå brott är inte att "släppa loss". Du borde sluta försvara vidriga blottarcreeps istället för det gör dig nästan lika vedervärdig som dem. 
    Anonym (Anders Borg) skrev 2025-06-28 00:25:59 följande:
    Men jag är inte tråkig.
    Jo, om du på allvar tycker att det är roligt när folk oombett blottar sig för andra och därmed ofredar sexuellt så har du ingen vidare humor utan bara en trist och obehaglig dito. Sluta försvara vidriga blottare. 
    molly50 skrev 2025-06-28 00:27:42 följande:
    Det är kanske inget jag skulle anmäla. Men jag skulle titta bort eller gå ut för att slippa se eländet.
    Hade det skett på min egen fest och personen vuxen (över 20 år till ådern) så hade jag definitivt polisanmält creepet, även om det var en bekant till mig.

Man gör inte så bara. Det är ett sjukt och gränslöst beteende och sjuka människor som ägnar sig åt det behöver veta hur fel de gör. Ännu sjukare om det dessutom är en fullvuxen person som blottar sig. De om några borde veta bättre.
    Anonym (Anders Borg) skrev 2025-06-28 00:34:12 följande:
    Har du fester? Kan det ens kallas riktig fest utan en helikoptertur ?
    Den frågan borde du ställa till dig själv istället. Du vet uppenbart ingenting om hur man skapar en trivsam och festlig stämning om du uppmuntrar folk till att begå sexuellt ofredande mot dina övriga gäster. Sluta försvara psyksjuka blottarcreeps.
    Anonym (Höhö) skrev 2025-06-28 00:48:28 följande:

Eftersom snubbar verkar tycka detta är kul. Är det alltså något ni gör när ni har förfester/efterfester där det bara är män? Kör helikoptern och vevar med kuken framför varandra? Varför? 

Detta kan man ju hoppas på isåfall. Finns det kvinnor närvarande så blir handlingen värre än bland enbart män.

Delar man samma sjuka "humor" så kan jag köpa att blottandet inte har sexuella undertoner. Finns det dock kvinnor med i bilden så blir stämningen automatiskt en annan, om de inte på förväg vet vad som ska ske då och alla gett sitt godkännande. Något jag finner ganska osannolikt. 
    Snälla Killen skrev 2025-07-03 22:50:06 följande:

Hmmm nu när jag läser igenom tråden, så kanske "hellikoptern" kan bli den nya attraktionen på Lisseberg 2026? 🙃

Är det någon som kommer ihåg damerna inne på gröna lund där man kastade bollar på en måltavla för att få lättklädda damer att ramla i plurret när man träffade rätt? (18 års gräns såklart)

Vevande herrar och som surkärringar vill se ett slut på borde vara en kassako och kanske kunde hjälpa till att finansiera nybygget av vattenlandet det närmaste decenniet 🤑

Eller så kan fula gubbslem sluta uppmuntra andra fula gubbslem till att blotta sig för kvinnor, vilket är ett lagbrott som sagt och något som alla normalbegåvade kvinnor endast äcklas av.
    Snälla Killen skrev 2025-07-03 23:35:56 följande:
    Men det var ju underförstått att det enbart skulle vara halvt lagliga och snygga herrar och med magrutor, som precis hade fyllt 18, lagom till sitt första sommarjobb...

Slemmiga gubbar hittar du på vilken buss som helst.

Det finns nog några kvinnor som skulle finna ett visst nöje i att få slut på vevande lammkött. Det är jag helt övertygad om...
    Snygga män har inga behov av att blotta sig för kvinnor för de får redan bekräftelse av det motsatta könet. Endast fulingar, desperata efter att någon ska se dem. 
    Snälla Killen skrev 2025-07-03 23:53:12 följande:
    Sommarjobb ger pengar och är tillfälligt.  Vart ska alla pojkar som väntar på att rycka in i lumpen annars ta vägen menar du?
    Som sagt. Snygga män behöver inte oroa sig för något. Fula slemgubbar blottar sig. Såna som aldrig får nån uppmärksamhet ändå och blir desperata. 
    Snälla Killen skrev 2025-07-04 00:26:27 följande:
    Jag tror bestämt att damen blandar ihop två olika saker nu.

Snygga män är väl också i behov av pengar? Med tanke på dagens inflation och hopplösa lånevillkor, så måste man ju få en hyfsad start någonstans i början av sitt vuxna liv...
    Fast ingen normal kvinna är intresserad av att betala en man för att blotta sig. Det är du som inte fattar nåt. 
    Snälla Killen skrev 2025-07-04 00:33:13 följande:
    Jag tror mig veta, men inte alla som vill erkänna det bara... 😇
    Antar att de där fulingarna sjunger om sina önskedrömmar - att kvinnor ska vilja se deras fula småspikar. Irrelevant. 
    Snälla Killen skrev 2025-07-04 00:48:05 följande:
    Förstår inte varför du har något emot naturens gåva och som 90% av befolkningen uppskattar. Räcker enbart enbart att ge sig sig ut på stan så finns där en bronsstaty med en naken herre till allmän beskådan.

Lite pryd verkar du ändå vara...
    Typ 100% av kvinnor vill inte se andra mäns (än sin egen) skinnspikar blottade. 

Det är inte kvinnor som skapat såna statyer utan manliga konstnärer som tänder på män. 

Nej. Du är däremot inte så lite vrickad som försvarar män som sexuellt ofredar kvinnor genom att blotta sig. 
    Snälla Killen skrev 2025-07-04 00:58:27 följande:

Du fattar fortfarande inte att du har hamnat inom en troll-tråd 😅😅😉

Och du fattar fortfarande inte att trolltrådar inte är tillåtna på forumet.
    Snälla Killen skrev 2025-07-04 01:10:04 följande:

Detta är per definition en trolltråd, ifall du har missat det?

Jag har inte startat den och jag enbart tog vid...

Orka vara så seriös och totalt humorbefriad som du verkar vara... Varsågod och anmäl mig 🙂

Den enda humorbefriade parten här är ju du som ser nån humor i att skämta om sexuellt ofredande. 

Och det är fortfarande inte tillåtet med oseriösa trolltrådar.
    PunkPyret skrev 2025-07-04 15:42:57 följande:
    Vi kan ju inte alla vara begåvade
    Obegåvade människor som skapar obegåvade skräptrådar har dock hamnat på helt fel forum.
  • Meddelande borttaget
    Anonym (i) skrev 2025-07-28 06:52:12 följande:
    Spikar? Så vassa är de nog inteFlört
    Nej, de har varken hjärna eller nåt att komma med i utseendet om de på allvar vill blotta sina kön för andra människor och även uppmuntrar andra till detta låga beteende med skräptrådar som denna.

Då är man i de flesta fall bara en ful, asocial och gränslös störd typ som aldrig får ligga. Därav desperationen att visa upp sitt ynkliga kön (som ingen vill se ändå).

Tomma tunnor skramlar högst. En mycket passande beskrivning på blottare och deras sjuka beteende. 
Svar på tråden Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?