Inlägg från: Anonym (Vedervärdig tråd) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vedervärdig tråd)

Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?

Anonym (Dase Stark) skrev 2025-02-25 11:01:07 följande:
    Vänta du. Snart kommer ryssen. Då kommer du vara glad om du haft någon i närheten som vevar.
    Dagens mest korkade svar gav du just. Skärp dig. Och sluta ofreda folk med en massa oombett blottande.
    Anonym (i) skrev 2025-02-25 07:30:35 följande:
    Vissa människor är så tacksamma att retas lite med!
    Att bete sig som en humorlös idiot är inte tacksamt. Sluta försvara blottning. Det är ett vidrigt beteende och ett lagbrott som sagt.
    Anonym (i) skrev 2025-02-25 07:29:45 följande:
    Och lite tråkig och stiff kanske? Eller bara gammal.
    Ja, det verkar du vara. Bra självinsikt där. 
    Anonym (i) skrev 2025-02-25 07:28:00 följande:
    Det är så gulligt att du tycker att tråden är så hemsk, men ändå går in här närmast tvångsmässigt och vräker ur dig de värsta orden du kan komma på. Daggmaskar, incels, skadade porrstjärnor och småpittar hit och dit. Du har väl mycket tid antar jag, gulligt att lägga den på en tråd du tycker är vedervärdigDrömmer
    Tala för dig själv du som försvarar vidriga blottare. Det säger ganska mycket om din egen låga karaktär. 

Och du har lika mycket tid du som fortsätter ditt meningslösa tjafsande. Kasta inte sten i glashus. 
    Anonym (Anders Borg) skrev 2025-02-25 20:18:31 följande:
    Ja, hen vräker ur sig okvädesord så man får skämta lite om det istället.
    Vad tror du att följden blir när du sitter här och uppmuntrar män att blotta sig? Du får precis vad du ger. 
    Anonym (i) skrev 2025-02-25 19:15:31 följande:
    Jag postar inte i närheten så många inlägg som du och jag är iaf inte aggressiv även om jag är lite retsam. Tror du tycker att det är lite roligt att gå in här ändå annars ;)

Jag försvarar inte blottning. Men tycker det är hysteriskt kul när personer som Borg gör bort sig med lite offentlig vevning. Roligaste nyheten det året😆
    Sen har jag väl skrattat åt en och annan helikopter på galna fester eller på festivaler, långt innan jag fyllde 100;)
    Blottning är äckligt för att det är en kåt erigerad kuk. En oskyldig mjuk helikopter är det inget sexuellt med. Stor skillnad!
    Jo, eftersom du fortsätter svara med en massa trams så blir det ju så att du dletar lika mycket. Nej, det är inte det minsta roligt med tramspellar som förstör forum genom att uppmuntra brottsligt vidrigt blottarbeteende. 

Nej, det är ingen skillnad. Lägg av. Blottning som blottning. Samma grisiga handling. Sluta förringa perviga, olagliga beteenden. Ni två är de enda tramsare i tråden som gör detta. Vi andra är normala och inser hur äckligt det verkligen är. 
    Anonym (i) skrev 2025-02-25 18:59:11 följande:
    Japp, jag är tråkigast på alla fester och öser okvädningsord över alla. Är alltid sur och minst hundra år, minns inte så nogaSolig
    Ja, du pratade definitivt om dig själv där som förringar sexualbrott vilket ofredande är. Vi som lever i den moderna världen inser att brottsliga grisbeteenden är just detta. 
    Anonym (i) skrev 2025-02-25 22:47:33 följande:
    Ja jag deltar en del jag med.

Det som är tråkigt är väl varför du ska plåga dig själv genom att skriva så mycket i trådar som är hemska? Något får du ut av att upprepa samma saker hela tiden.
    Självklart måste ett forum även få ha tramsiga trådar. Tror dessutom att tramset i seriösa trådar minskar då.

Så du ser lika gärna något pervo som runkar sin erigerade kuk som att se någon tokstolle göra helikoptern?
    En helikopter är mer oskyldig eftersom den inte är sexuell. Men du vill hellre att ofredaren ska vara kåt och jävlig? 
    Ja, vi är alla olika.

Nattinatti!
    Jag svarar när någon skriver och vill du inte ha fler svar så sluta tilltala mig. Svårare än så är det inte. 

Nej, det håller jag inte med om. Detta är ett vuxet forum och tramsare med tramstrådar borde bannas. 

Det där tror jag inte på. Om ett äckel blottar sig där kvinnor kan se så finns det definitivt ett sexuellt motiv bakom. Oavsett om han samtidigt ägnar sig åt självbefläckelse eller inte

Nej, jag önskar dig ingen god natt eftersom du bara bråkar. Bara lägg ner. 
    Anonym (i) skrev 2025-02-25 22:52:16 följande:
    O ja, verkligen! 

Tror även att de tråddeltagare som likställer en helikopter med näst intill våldtäkt skulle anse att lite vevning vore ett miniproblem i jämförelse.
    Det är en fortfarande en brottslig handling att oombett blotta sitt könsorgan inför andra. Det är ett sexuellt ofredande, även om det inte är lika allvarligt som våldtäkt. Sluta förringa sexualbrott som sagt. 
    Anonym (Pervo) skrev 2025-06-07 19:54:02 följande:
    Jag hade valt Jesper alla dagar i veckan.
    Detsamma här. Hur kan man ens tycka att det är ett acceptabelt beteende eller ännu värre - nåt roligt - när en störd typ oombett blottar sig för andra? Då kan man ju inte vara särskilt normal i skallen själv. 

Vet redan från min barndom att vi råkade ut för en blottare som stod uppe på ett berg och äcklade sig. Han var känd i området och ingen av oss skrattade åt detta, vi blev bara äcklade och illa till mods. 

Att göra samma sak som denna blottare fast på en fest gör absolut ingen skillnad. Det är samma vidriga (och brottsliga) beteende, oavsett geografiska skillnader. 
Svar på tråden Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?