• Anonym (Sture)

Gillar du dickpics?

Främst till kvinnor: Kan du bli tänd av att se dickpics i mobilen? Hur ska bilderna i så fall levereras, av vem, föreställande vad?

• Svar på tråden Gillar du dickpics?
  • Anonym (Lovisa)

Alla gillar såklart en dickpic.. men man är för pryd för att erkänna detta.

• Anonym (111)
    Anonym (Sture) skrev 2023-04-22 07:50:09 följande:
    Gillar du dickpics?

Främst till kvinnor: Kan du bli tänd av att se dickpics i mobilen? Hur ska bilderna i så fall levereras, av vem, föreställande vad?

Svar nej. Tänder mig inte, oavsett vem det är ifrån. 
  • Anonym (Catten)

Svar ja! Om man sexchattar och båda är intresserade av varandra. Älskar att se ( just nu)  min kk:s ståkuk, vänster hand runt roten, blottat ollon. Jag vill se hans hand och tumme runt roten. 

• Anonym (S)

Inte ens lite och det spelar ingen roll vem som skickar den men är den från någon som jag inte är intresserad av så är det direkt motbjudande. Är inte det minsta pryd och älskar sex. Älskar kukar msn visuellt så är dom inte någpt som jag går igång på. Jag har pratat med mina tjejkompisar om det här flera gånger och jag känner ingen tjej som hår igång på att få dickpicks, tror att män och kvinnor generellt går igång på olika saker och att många män tror att kvinnor generellt går igång på det för att dom själva går igång på bilder. För mig krävs det absolut mer. Gillar porr och går igång på sexbilder men bara en kuk ger mig ingenting.

• Anonym (S)
    Anonym (Catten) skrev 2023-04-22 08:35:53 följande:

Svar ja! Om man sexchattar och båda är intresserade av varandra. Älskar att se ( just nu)  min kk:s ståkuk, vänster hand runt roten, blottat ollon. Jag vill se hans hand och tumme runt roten. 

Det gör jag med om man sexchattar men bara en bild som skickas ger mig 0.
  • Anonym (40+)

Nej till 99%. Den sista procenten är till för om ni redan skickar bilder till varandra som en del av relationen och sexet.Allt måste ske stegvis.Tänk på att en dick pick är associerad med män helt utan självinsikt förutsätter att en plötslig kuk på sms skulle locka. Lite som en blottare. Få gillar blottare men många hade uppskattat en bild på den de tänder på. Så, om du jobba Dig fram för att inte hamna i blottarfacket.

• Anonym (G)

Nej, och inte heller bilder på endast en fitta. Ger lika gärna mycket som en bild på en lyktstolpe.

• Anonym (Jossan)

Beror verkligen på vem bilden kommer ifrån. Blir galen av när min kille skickar bild på sin kuk. Den är riktigt stor och snygg.
    Sen har jag fått bilder från andra killar och det tänder mig verkligen inte alls. Såååå många som har riktigt fula kukar! 
    Jag älskar stora och snygga kukar och ibland skickar min kompis bilder på stora kukar. Det är mest på kul och då sätter vi betyg på bilderna.

• Anonym (2016)
    Anonym (Jossan) skrev 2023-04-22 09:26:38 följande:

Beror verkligen på vem bilden kommer ifrån. Blir galen av när min kille skickar bild på sin kuk. Den är riktigt stor och snygg.
    Sen har jag fått bilder från andra killar och det tänder mig verkligen inte alls. Såååå många som har riktigt fula kukar! 
    Jag älskar stora och snygga kukar och ibland skickar min kompis bilder på stora kukar. Det är mest på kul och då sätter vi betyg på bilderna.

Blir lite nyfiken, hur ser en snygg kuk ut? Vad är det som gör den snygg? Storleken förstår jag, men vad gör den snygg?
  • Anonym (Jossan)
    Anonym (2016) skrev 2023-04-22 09:43:03 följande:
    Blir lite nyfiken, hur ser en snygg kuk ut? Vad är det som gör den snygg? Storleken förstår jag, men vad gör den snygg?
    Den ska vara rak, kan möjligtvis vara lite böjd uppåt men absolut inte åt sidan. Den ska vara både lång och grov. Är den omskuren är den extra snygg. 
Svar på tråden Gillar du dickpics?