• Anonym (Sture)

Gillar du dickpics?

Främst till kvinnor: Kan du bli tänd av att se dickpics i mobilen? Hur ska bilderna i så fall levereras, av vem, föreställande vad?

• Svar på tråden Gillar du dickpics?
  • Man 78
    Cunnilina skrev 2023-04-23 23:52:55 följande:

Jag hör väl till de få som gillar dickpics, jag tycker att de flesta kukar är snygga.
    Dock vill man ju inte ha en bild från vem som helst, utan man måste ha nån slags relation med personen i fråga..

Kul  att nån gör det :). 

Men jag vet faktiskt om rätt många tjejer som gillar att se bild på kuken när man väl lärt känna varandra lite. 

Även små filmer brukar vara uppskattat. 
  • Cunnilina
    Man 78 skrev 2023-04-24 00:31:52 följande:
    Kul  att nån gör det :). 

Men jag vet faktiskt om rätt många tjejer som gillar att se bild på kuken när man väl lärt känna varandra lite. 

Även små filmer brukar vara uppskattat. 
    Japp, små filmer kan också vara trevligt, speciellt när man är kåt!  😉
  • Man 78
    Cunnilina skrev 2023-04-24 00:39:19 följande:
    Japp, små filmer kan också vara trevligt, speciellt när man är kåt!  😉
    Ja det brukar hjälpa lite extra då ja 
  • Runkisen
    Anonym (Julia) skrev 2023-04-22 18:42:07 följande:

Jag hade inte uppskattat det fram till nu, men när en ny man nu skickade en bild som bekräftelse på hur hård han blev av min bild så gav det ett leende på läpparna.

Så det funkar ibland alltså Flört
  • Anonym (Taurus)

Hej Catten!!

Det är nog underförstått att det är individuellt, detr högst personliga åsikter som yttras här. Min frur nöjd med mi  kuk, men jag skulle gärna ha en som är både längre och grövre, men den har tjänat mig väl. Sinnebilden av en bra kuk är nog att den är minst 20 cm, hyfsat grov, ådrog och rak.
    Det är mina fria tankar, och jag hoppas att du har tillgång till en goding.

Allt gott!!

• Anonym (Lovisa)
    Runkisen skrev 2023-07-03 17:27:04 följande:
    Så det funkar ibland alltså Flört
    Klart det gör, jag har varit med om det ett antal ggr. Känn efter läget och stegra sexsnacket långsamt. Efter ett tag blir det läge för några bilder.

Jag tror att det är mest bittra damer som ändå inte får några pics, som är mest emot det.
  • Man 78
    Anonym (Lovisa) skrev 2023-07-03 20:44:05 följande:
    Klart det gör, jag har varit med om det ett antal ggr. Känn efter läget och stegra sexsnacket långsamt. Efter ett tag blir det läge för några bilder.

Jag tror att det är mest bittra damer som ändå inte får några pics, som är mest emot det.
    Min erfarenhet är också att många tjejer gillar nakenbilder och klipp. Precis som killar alltså. Bra det. 
  • Miss Tara

Inga problem om vi är överens och då kör jag gärna en live session 

• Anonym (Taurus)

Hej Tess!!

Det låter som ett trevligt förfarande. Lite sexsnack gör att man kommer i stämning och då kan lite av varje hända.

Allt gott!👉👌

Svar på tråden Gillar du dickpics?