Gillar du dickpics?
Främst till kvinnor: Kan du bli tänd av att se dickpics i mobilen? Hur ska bilderna i så fall levereras, av vem, föreställande vad?
Främst till kvinnor: Kan du bli tänd av att se dickpics i mobilen? Hur ska bilderna i så fall levereras, av vem, föreställande vad?
Jag hör väl till de få som gillar dickpics, jag tycker att de flesta kukar är snygga.
Dock vill man ju inte ha en bild från vem som helst, utan man måste ha nån slags relation med personen i fråga..
Jag hade inte uppskattat det fram till nu, men när en ny man nu skickade en bild som bekräftelse på hur hård han blev av min bild så gav det ett leende på läpparna.
Nej, det gör jag inte.
Hej Catten!!
Det är nog underförstått att det är individuellt, detr högst personliga åsikter som yttras här. Min frur nöjd med mi kuk, men jag skulle gärna ha en som är både längre och grövre, men den har tjänat mig väl. Sinnebilden av en bra kuk är nog att den är minst 20 cm, hyfsat grov, ådrog och rak.
Det är mina fria tankar, och jag hoppas att du har tillgång till en goding.
Allt gott!!

Inga problem om vi är överens och då kör jag gärna en live session
Hej Tess!!
Det låter som ett trevligt förfarande. Lite sexsnack gör att man kommer i stämning och då kan lite av varje hända.
Allt gott!👉👌