• Anonym (Sture)

Gillar du dickpics?

Främst till kvinnor: Kan du bli tänd av att se dickpics i mobilen? Hur ska bilderna i så fall levereras, av vem, föreställande vad?

• Svar på tråden Gillar du dickpics?
  • Anonym (Taurus)

Förlåt Miss Tara, jag skrev Tess.

• Anonym (Taurus)

Hej Lovisa!!

Jag är helt med på din tanke, det är alltid trevligt med sexsnack som kåtar upp lite.

Allt gott!!

• redstripe

Nu går jag offtopic, men hur vanligt är det att män får fit-pics?

Personligen har jag varken fått eller skickat könsbilder.

• Anonym (Taurus)

Hej Redstripe!!
    Jag har inte fått några, men det är välkommet. Allt gott!!

• Man 78
    redstripe skrev 2023-07-03 22:42:08 följande:

Nu går jag offtopic, men hur vanligt är det att män får fit-pics?

Personligen har jag varken fått eller skickat könsbilder.

Antagligen inte lika vanligt som att kvinnor får ej efterfrågade dickpics men det händer. Både fitt- bröst- och rumppics har dykt upp plus en del klipp där det mesta visas. Men som sagt det är inte random utan med en tjej man pratat med ett tag. Men de kan ändå ha kommit utan förvarning så att säga. 
  • molly50
    Anonym (Lovisa) skrev 2023-07-03 20:44:05 följande:
    Klart det gör, jag har varit med om det ett antal ggr. Känn efter läget och stegra sexsnacket långsamt. Efter ett tag blir det läge för några bilder.

Jag tror att det är mest bittra damer som ändå inte får några pics, som är mest emot det.
    Fast det här stämmer inte riktigt.
    Jag är inte bitter och jag har fått dickpics oombett.
    Det är en sak om man är i en relation.
    Men av en random kille vill jag inte ha dickpics.
    Det är inget jag går igång på. 
  • Anonym (Taurus)

Hej Molly!!

Det kan jag förstå. I det här forumet är vi alla olika, och det är bra om vi försöker vara accepterande men också respekterande. Det är inte så att det ska skickas DP till höger och vänster, folk måste få en rimlig chans att slippa utsättas. Det borde finnas ett större mått av känslighet, jag är inte den känsliga typen men jag hajjar att alla inte är som jag.

Allt gott!

• Blacknails86

Att skicka dickpick utan att ha haft en konversation innan som leder till det är otroligt gränslöst och avtändande.
    Jag älskar att få dickpics och videosnuttar då vi har värmt upp varann med prat om sex.
    Är jag i ett förhållande får han naturligtvis skicka dickpic när som helst.

• molly50
    Anonym (Taurus) skrev 2023-07-03 23:55:14 följande:

Hej Molly!!

Det kan jag förstå. I det här forumet är vi alla olika, och det är bra om vi försöker vara accepterande men också respekterande. Det är inte så att det ska skickas DP till höger och vänster, folk måste få en rimlig chans att slippa utsättas. Det borde finnas ett större mått av känslighet, jag är inte den känsliga typen men jag hajjar att alla inte är som jag.

Allt gott!

Ja absolut! Och jag respekterar också de som gillar dickpics.
    Men man måste också ha i åtanke att alla inte gillar det.
    Så innan man skickar sådana bilder oombett så bör man vara på det klara med att mottagaren är ok med det,tycker jag.
    Anars kan det få rakt motsatt effekt mot vad man har förväntat sig.

Allt gott till dig med! Glad
Svar på tråden Gillar du dickpics?