• Anonym (Sture)

Gillar du dickpics?

Främst till kvinnor: Kan du bli tänd av att se dickpics i mobilen? Hur ska bilderna i så fall levereras, av vem, föreställande vad?

• Svar på tråden Gillar du dickpics?
  • Anonym (2016)
    Anonym (Jossan) skrev 2023-04-22 09:47:16 följande:
    Den ska vara rak, kan möjligtvis vara lite böjd uppåt men absolut inte åt sidan. Den ska vara både lång och grov. Är den omskuren är den extra snygg. 
    Är en snygg kuk den skönaste att bli knullad av också?
  • Anonym (G)
    Anonym (2016) skrev 2023-04-22 09:49:16 följande:
    Är en snygg kuk den skönaste att bli knullad av också?
    Som att fråga om, -är den snygga killen/tjejen den skönaste att knulla med!

• Anonym (Catten)
    Anonym (Jossan) skrev 2023-04-22 09:47:16 följande:
    Den ska vara rak, kan möjligtvis vara lite böjd uppåt men absolut inte åt sidan. Den ska vara både lång och grov. Är den omskuren är den extra snygg. 
    Då ska vi komma ihåg att det är vad just DU gillar. Det är verkligen INTE den allmänna åsikten bland kvinnor du återger. Vill påpeka det för att undvika missförstånd bland de män som läser tråden. 
  • Anonym (vad)
    Anonym (S) skrev 2023-04-22 08:40:34 följande:

Inte ens lite och det spelar ingen roll vem som skickar den men är den från någon som jag inte är intresserad av så är det direkt motbjudande. Är inte det minsta pryd och älskar sex. Älskar kukar msn visuellt så är dom inte någpt som jag går igång på. Jag har pratat med mina tjejkompisar om det här flera gånger och jag känner ingen tjej som hår igång på att få dickpicks, tror att män och kvinnor generellt går igång på olika saker och att många män tror att kvinnor generellt går igång på det för att dom själva går igång på bilder. För mig krävs det absolut mer. Gillar porr och går igång på sexbilder men bara en kuk ger mig ingenting.

Har du tillsammans med väninnorna kommit fram till vad det är kvinnor går igång på istället? Jag förstår i och för sig att dicpics är ointressant, åtminstone oombedda sådana, men nu har du ju guldläge att berätta hur männen kan bete sig istället. :)
  • Anonym (Ö)

Nej, verkligen inte. Extremt sällan jag tycker det är njutbart att se kukar överhuvudtaget. 

• Anonym (S)
    Anonym (vad) skrev 2023-04-22 11:01:03 följande:
    Har du tillsammans med väninnorna kommit fram till vad det är kvinnor går igång på istället? Jag förstår i och för sig att dicpics är ointressant, åtminstone oombedda sådana, men nu har du ju guldläge att berätta hur männen kan bete sig istället. :)
    Nej absolut inte men men hittills så har jag aldrig hört en tjej säga att hon uppskattar det. Mitt råd är att inte skicka dickpicks alls om inte tjejen uttryckt att hon uppskattar det. En helt annan sak att skicka bilder till varandra när man sexchattar men att bara få en dickpick sådär tror jag inte många går igång på.
  • Anonym (G)

Jag har då aldrig skickat dickpics eller kommer att göra det. Nakenbild med full kroppsbild i så fall.

• EnAnonumius
    Anonym (G) skrev 2023-04-22 12:32:29 följande:

Jag har då aldrig skickat dickpics eller kommer att göra det. Nakenbild med full kroppsbild i så fall.

Här är en man som fattar att det är ovanligt med brudar som gillar dickpicks... 👍
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Trumpetandestjärt)

Nej

• Anonym (Julia)

Jag hade inte uppskattat det fram till nu, men när en ny man nu skickade en bild som bekräftelse på hur hård han blev av min bild så gav det ett leende på läpparna.

Svar på tråden Gillar du dickpics?