Gillar du dickpics?
Främst till kvinnor: Kan du bli tänd av att se dickpics i mobilen? Hur ska bilderna i så fall levereras, av vem, föreställande vad?
Främst till kvinnor: Kan du bli tänd av att se dickpics i mobilen? Hur ska bilderna i så fall levereras, av vem, föreställande vad?
Inte ens lite och det spelar ingen roll vem som skickar den men är den från någon som jag inte är intresserad av så är det direkt motbjudande. Är inte det minsta pryd och älskar sex. Älskar kukar msn visuellt så är dom inte någpt som jag går igång på. Jag har pratat med mina tjejkompisar om det här flera gånger och jag känner ingen tjej som hår igång på att få dickpicks, tror att män och kvinnor generellt går igång på olika saker och att många män tror att kvinnor generellt går igång på det för att dom själva går igång på bilder. För mig krävs det absolut mer. Gillar porr och går igång på sexbilder men bara en kuk ger mig ingenting.
Nej, verkligen inte. Extremt sällan jag tycker det är njutbart att se kukar överhuvudtaget.
Jag har då aldrig skickat dickpics eller kommer att göra det. Nakenbild med full kroppsbild i så fall.
Jag har då aldrig skickat dickpics eller kommer att göra det. Nakenbild med full kroppsbild i så fall.
Nej
Jag hade inte uppskattat det fram till nu, men när en ny man nu skickade en bild som bekräftelse på hur hård han blev av min bild så gav det ett leende på läpparna.