Gillar du dickpics?
Främst till kvinnor: Kan du bli tänd av att se dickpics i mobilen? Hur ska bilderna i så fall levereras, av vem, föreställande vad?
Främst till kvinnor: Kan du bli tänd av att se dickpics i mobilen? Hur ska bilderna i så fall levereras, av vem, föreställande vad?
Har aldrig nånsin skickat en enda dickpics till min fru som jag känt i mer än 30 år... Är tämligen säker på att hon inte har saknat nån sån bild heller!
Verkar vara väldigt få kvinnor som uppskattar det och väldigt många män som tror att det är nåt som kvinnor skulle gilla.
Sen finns så klart kvinnor som gillar det också - kul för er som gillar det båda två.
Men jag kommer nog fortsätta att avstå tills jag fått en signal om att det är önskvärt med dicpic från undertecknad
Män som skickar dickpics tar jag för låg IQ.
Nej hatar det
Som med så mycket annat verkar det som om åsikterna växlar. Men kanske kan vi vara överens om att plötsliga och icke välkomnade bilder inte är bra. Det ska helst ingå i en relation. Någon sorts relation...
Har aldrig ens tänkt tanken på att skicka en bild på min kuk, eller ens att ta ett foto av den. Däremot har en kvinna skickat bilder på sin fitta till mig. Hon hade en underbart snygg fitta, med ordentligt framträdande och mycket välformade inre blygdläppar, så jag tog verkligen inte illa upp.
Polisanmäler alla oönskade dickpicks jag får (för sexuellt ofredande) men det händer aldrig något trots att man vet vem som skickat.
Nej.
Är jag i en sexuell relation tänder jag på hans kuk där och då, men att se den på bild -nej tack.
Män ska sluta plåga kvinnor!! Jag blir illamående.. Många kvinnor har blivit utsatta för övergrepp. Hälsning Våldtagen kvinna som var helt nykter!
Nej.
Jag hör väl till de få som gillar dickpics, jag tycker att de flesta kukar är snygga.
Dock vill man ju inte ha en bild från vem som helst, utan man måste ha nån slags relation med personen i fråga..