• Anonym (K)

Slutat posta

Om en man slutar posta på sociala medier. Är det för att han skaffat flickvän och behöver inte uppmärksamhet från andra kvinnor mer?

• Svar på tråden Slutat posta
  • Anonym (G)
    Fröken Allvar skrev 2023-04-23 12:30:27 följande:
    Det kallas dubbelbindning. Narcissister är duktiga på sådant, även på sociala medier. Svarar ibland, gillar ibland. Varvar hjärtan och ignorans. Det kan skapa besatthet. 
    Jag har en sån, det är hopplöst!
  • Anonym (E)
    Anonym (K) skrev 2023-04-23 08:02:19 följande:

Det är en man som vanligtvis postar flera gånger varje vecka.

Han kan ha träffat någon men det kan också handla om nya prioriteringar i livet eller att han är upptagen, eller att han faktiskt blockat dig från att se hans inlägg för att han vet att du internetstalkar honom.
  • Anonym (K)
    Anonym (E) skrev 2023-04-23 14:38:17 följande:
    Han kan ha träffat någon men det kan också handla om nya prioriteringar i livet eller att han är upptagen, eller att han faktiskt blockat dig från att se hans inlägg för att han vet att du internetstalkar honom.
    Det är en jag känner så ingen stalker.
  • Anonym (E)
    Anonym (K) skrev 2023-04-23 17:24:21 följande:
    Det är en jag känner så ingen stalker.
    Jag vet att du känner honom. Det betyder inte att du inte stalkar honom. Varför bryr du dig så mycket om vad han har för sig?
  • Anonym (K)
    Anonym (E) skrev 2023-04-23 17:35:48 följande:
    Jag vet att du känner honom. Det betyder inte att du inte stalkar honom. Varför bryr du dig så mycket om vad han har för sig?
    Varför bryr du dig om varför jag undrar det jag undrar?
  • Anonym (E)
    Anonym (K) skrev 2023-04-23 18:13:45 följande:
    Varför bryr du dig om varför jag undrar det jag undrar?
    Du verkar osunt fixerad vid den här personen ts. Lämna honom ifred.
  • Anonym (K)
    Anonym (E) skrev 2023-04-23 18:21:01 följande:
    Du verkar osunt fixerad vid den här personen ts. Lämna honom ifred.
    Du verkar fixerad över varför jag undrar det jag undrar. En fråga jag ställt till män då det handlar om en manlig kollega till mig.
  • Anonym (E)
    Anonym (K) skrev 2023-04-23 18:37:24 följande:
    Du verkar fixerad över varför jag undrar det jag undrar. En fråga jag ställt till män då det handlar om en manlig kollega till mig.
    Herregud så barnsligt.... Kan du inte komma med några egna ord istället för att låta som en papegoja? Lämna honom ifred.
  • Anonym (K)
    Anonym (E) skrev 2023-04-23 18:59:03 följande:
    Herregud så barnsligt.... Kan du inte komma med några egna ord istället för att låta som en papegoja? Lämna honom ifred.
    Snarare du som är barnslig?? som hänger upp dig på min fundering
  • Anonym (Dolda inlägg)

Den enklaste förklaringen är väl att han döljer inläggen från dig.

Svar på tråden Slutat posta