• Anonym (K)

Slutat posta

Om en man slutar posta på sociala medier. Är det för att han skaffat flickvän och behöver inte uppmärksamhet från andra kvinnor mer?

• Svar på tråden Slutat posta
  • Anonym (G)
    Anonym (K) skrev 2023-04-23 11:19:28 följande:
    fb, instagram och snap.
    Det är ju skillnad mellan inlägg på FB, Insta jämfört med Snap som är personligt riktat. Brukade han skicka på Snap och plötsligt slutar, så är det antingen intresset som svalnat, eller någon annan som är intressantare.
  • Freddie K

Han kanske bara tröttnade? Eller så är det något annat, men jag tycker inte du ska hänga upp dig för mycket på det. Det kommer alltid en ny spårvagn, som jag brukar säga. Glad

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Fröken Allvar
    Freddie K skrev 2023-04-23 11:31:55 följande:

Han kanske bara tröttnade? Eller så är det något annat, men jag tycker inte du ska hänga upp dig för mycket på det. Det kommer alltid en ny spårvagn, som jag brukar säga. Glad

De spårvagnar som ständigt är försenade eller har spårat ur fullständigt, ofta nattetid, är konstigt nog mer åtråvärda än oss punktliga trotjänare som bär trängseln i morgonrusningen.
  • Freddie K
    Fröken Allvar skrev 2023-04-23 11:42:03 följande:
    De spårvagnar som ständigt är försenade eller har spårat ur fullständigt, ofta nattetid, är konstigt nog mer åtråvärda än oss punktliga trotjänare som bär trängseln i morgonrusningen.
    Jo, så kan det väl vara. Det är konstigt att det är så. 
  • Anonym (mörkar)

Jag anstränger mig för att posta någorlunda normalt men all min uppmärksamhet går just nu till en ny kontakt på Snap.

• Anonym (K)
    Anonym (mörkar) skrev 2023-04-23 12:16:35 följande:

Jag anstränger mig för att posta någorlunda normalt men all min uppmärksamhet går just nu till en ny kontakt på Snap.

Och hur många gånger är det i veckan?
  • Fröken Allvar
    Freddie K skrev 2023-04-23 11:43:24 följande:
    Jo, så kan det väl vara. Det är konstigt att det är så. 
    Det kallas dubbelbindning. Narcissister är duktiga på sådant, även på sociala medier. Svarar ibland, gillar ibland. Varvar hjärtan och ignorans. Det kan skapa besatthet. 
  • Freddie K
    Fröken Allvar skrev 2023-04-23 12:30:27 följande:
    Det kallas dubbelbindning. Narcissister är duktiga på sådant, även på sociala medier. Svarar ibland, gillar ibland. Varvar hjärtan och ignorans. Det kan skapa besatthet. 
    Det har jag aldrig tänkt på faktiskt. Det kan det nog göra. Jag ser mig själv lite som en narcissist faktiskt, men jag är inte så mycket på sociala medier. Sitter mest framför FL bara. Oj, nu gick jag lite OT här. Skäms
  • Fröken Allvar
    Freddie K skrev 2023-04-23 12:32:44 följande:
    Det har jag aldrig tänkt på faktiskt. Det kan det nog göra. Jag ser mig själv lite som en narcissist faktiskt, men jag är inte så mycket på sociala medier. Sitter mest framför FL bara. Oj, nu gick jag lite OT här. Skäms
    Det finns narcissism i att tycka att andra ska vara kvar och posta för ens eget höga nöjes skull. 
    ,
  • Freddie K
    Fröken Allvar skrev 2023-04-23 12:47:38 följande:
    Det finns narcissism i att tycka att andra ska vara kvar och posta för ens eget höga nöjes skull. 
    Jo, det gör det väl. Samtidigt kan jag tycka att det är lite dumt med den här hetsen på att få många likes.
Svar på tråden Slutat posta