Riksdagsvalet 2026
---
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Eyrlwa/s-mal-blanda-befolkningen
Nåja. Höger är jag. Populist? Nä inte så mycket.
Jag tro inte heller att mina inlägg här kommer att avgöra valet 2026 lika lite som den vilseledande propagandan på FL eller på AB:s ledarsida.
I slutänden komemr folk att rösta för eller emot lägre bränslepriser. För eller emot ökade resurser till polisen. För eller emot förslag på att bussa kommunens skolbarn för att uppnå rätt social mix. För eller emot ökade bidrag till andra länder. För eller emot höjda skatter.
Och så vidare.
Du får be en vän som du litar på och berätta detta för dig och att du är en extremhöger populist.
Personligen är jag direkt förvånad att du inte förstår det själv, och att en del idéer ser ut som fascism tom.
Är du en fascist undrar för det är direkt anmärkningsvärt att du inte märker du ventilerar sånt då och då.
Men märkt detta ofta med denna slags höger, de förstår inte att de går ärenden för nazism och fascism.
Hur det går i riksdagsvalet 2026 är det väl ingen som vet. Det är ju ett år tills dess. Det viktiga är dock att Miljöpartiet inte får något inflytande. Eller kommunisterna. Eller Centern. Eller Sossarna. Eller Liberalerna.
Det viktiga är att demokratin väljer vem som ska styra.
Men med tanke på du skriver så inser man det är nog inget du har ett större intresse av demokratin.
Wow, ett inlägg utan poäng.
Det hör fan inte hit huruvida kommunismen är "mer sällsynt" eller inte.
Fakta är att både kommunism och fascism år och förblir två idiotismer.
Förstår du inte poängen?
Det jag undrar då är vad ska de ge oss att prata om något så sällsynt?
men det är lugnt, vi alla vet att det är bara tomma ord och försökte rikta blicken ifrån fascismen som växer i högern.
Och i inbillan att det skulle få dom att vara okey och för de drar upp kommunism som jag sade är lika sällsynt som isglass i öknen.
Och det du gör är att säger kommunism och fascism är dåligt, dock försvarar du som en tok allt höger.
Och vi andra vi är inte det minsta intresserade av kommunism, så vad är syftet att prata om något som är så sällsynt, och fascismen är inte sällsynt?
Vad är det om?
Men man måste undra, du som var så saklig och älskade fakta innan, varför inte längre?
Vad hände?
Och att du korta ned inlägget, det var för att du visste om att börja prata om annat skulle inte fungera på mig.
Så vad bättre att göra en censur då 
Ohhhh, så du förstår inte att det redan var olämpligt redan att ha ett aktieinnehav och att vara med och bestämma.
Och jag måste verkligen fråga mig varför du inte ser det som olämpligt för?
För samma sekund detta hamnade på hens bort, så skulle hen ha avsagt sig att delta i en beslutsprocess och få information om den innan allt var klart.
Rätt fascinerande du inte ens ser det allra minsta problem.