EnAnonumius skrev 2025-07-07 21:44:10 följande:
Så kommer du med en ny direkt lögn.
Jag har aldrig hävdat att förtalslagen ljuger.
Varför är det så viktigt för dig att koma med en ny lögn efter den andra vad jag skriver?
Du sitter ju för fan och hittar på och kommer med direkta lögner om vad jag skriver i mina texter nu..
Är det för att du i grund och botten inte kan redogöra vad Citron har gjort sig skyldig till ett förtal, enligt dig, som du håller på så?
Här är en lista på alla din direkta lögner du har kommit mot mig i denna tråden. Det är på gränsen till förtal det du sysslar med nu mot mig.
Här är dina direkta lögner i kronologisk ordning du har kommit med mot mig:
Inlägg #2537 citerar din direkta lögn:
"Hur kan du inte veta såna här saker, du som var så saklig och med fakta förr."
(slut på citatet)
Inlägg #2541, citerar din direkta lögn:
"Förtalslagen är vad den är, inget du kan ändra på."
(slut på citatet)
Inlägg #2544, citerar din direkta lögn:
"Lagen ljuger inte, utan det berättar något för dig som du inte vill veta av."
(slut på citatet)
Skall bli intressant att se vad det är för en ny direkt lögn du skall komma med denna gången.
Du har serverat en ny direkt lögn varje inlägg de i de tre senaste svaren till mig.
Det är ju på gränsen till förtal det du sysslar med nu.
Och något som du ska veta är att jag älskar fortfarande fakta, det är inte mina problem att du vägra att ta till dig och kan inte hantera att det finns fakta som inte du gillar.. Så du kan lägga ned din galla om "du gillade fakta förr"., Det är också att koma med en direkt lögn om att jag har slutat att gilla fakta.
Det är nästan så man borde anmäla dina inlägg för förtal, när du upprepat kommer med direkta lögner om vad jag skriver i mina inlägg och direkta lögner om vad jag kan och inte kan.
Till skillnad från dig, och som går att bevisa är att jag har kunnat förklara var du ljuger om, det är mer än vad du har lyckats åstadkomma när man frågat dig på vilket sätt Citron skulle har gjort sig skyldig till ett förtal enligt dig.
Det man får som svar är "det förklara lagen" och och sedan kryddat med lögner om vad jag har skrivit i mina texter.
Så jag kommer att utgå nu kallt från att du kan inte egentligen redogöra förtalet, som du hävdar att Citron gjort, egentligen och det är därför du håller på så som du gör.
Att lagen finns är ingen lögn alls.
FuckGoggleAskMe skrev 2025-07-07 22:46:25 följande:
Lagen berättar inte exakt vad det påstådda brottet är och vilka ord som var brottsliga.
Berätta vad exakt vad som var kriminellt i inlägget du ville anmäla. Kan du inte ge detaljer om det var det väl bara ett helt meningslöst inlägg från dig och skitsnack.
Ojdå, du har inbillat dig att varje lagbrott är beskrivit i detalj?
Inser att du måste nog öppna lagboken och lära dig något och att det inte alls är så.
Anonym (Citron) skrev 2025-07-08 04:47:48 följande:
www.youtube.com/shorts/kKGI_fFLIgE
Detta är välkänt eftersom det blev en riktig flopp för Magdalena. Och kommentarerna är inte nådiga.
Väldigt lite prat om regeringen och varför de ska fortsätta att regera.
Men såklart med alla dessa svikna vallöften så är det inget skoj att prata om
Och speciellt för SD, ni vet dom som skulle göra det bättre för arbetaren och låginkomsttagaren och slutade med att de ökade kostnaderna för dessa rejält istället och har svikit sina väljare svårt.