• Embarazada

BIM Juni 2023

Hittade ingen BIM-lista för juni så här kommer en.

10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.

• Svar på tråden BIM Juni 2023
  • Pälsboll

Slänger in mig i listan också! 

1/6 - Foodie, 1a barnet

1/6 - Hejvärldenhej, 1 barnet, 5e försöket
    2/6 - AJMB, 1a barnet, 2a försöket
    2/6 - Pälsboll, 1a barnet
    3/6 - Rödluvan93, 1:a barnet, 19e försöket.
    7/6 - Mmajors 1a barnet, 3e försöket
    8/6 - Bakpotatis, 2a barnet, 2a försöket
    10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.
    10/6 - MiniRodin, 2:a barnet, 2:a försöket.
    11/6 - September B, 2a barnet, 2a försöket
    11/6 - Loui123, 2 a barnet, 7e försöket
    13/6 - ggi123, 1a barnet, 9e försöket
    13/6 - Veer, 1a barnet, 3e försöket
    13/6 - My871, 5e barnet, 2 försöket efter MA
    13/6 - Malmötjej, 1a barnet, 5e försöket 
    15/6 - lipa3646 5e barnet 6 försöket efter änglafödsel 
    19/6 - Syskonförsök, 2a barnet, 2 försöket efter MF
    19/6 - Milor, 2a barnet, 2a försöket

• lipa3646
    Foodie92 skrev 2023-05-20 23:38:54 följande:

Någon som har ÄL ? Jag är nu i väntan mellan ÄL och BIM 😊

Har äl runt den 30e så en stund kvar. Jag ska börja dricka c vitamin nu. Har läst att det ska va bra för progrestosteron värdet. 

när har du bim? 

• Rödluvan93

Hej Foodie92 :)

Hade positivt ÄL test i fredags så är nu också väntan mellan ÄL och BIM :) sov lite knasigt inatt så blev tvungen att utesluta min temp men jag hoppas den stiger nu dom närmsta dagarna så jag får det bekräftat!

Tempar du? :)
  • AJMB

Hade ÄL i fredags men sambon har tyvärr varit bortrest sen i onsdags? Hoppas ändå på att det blev till en liten bebis måndag eller tisdag! Men det är nog verkligen mest önsketänkande😅 

Innan vi började försöka hade jag inte en tanke på att det skulle vara svårt att pricka ÄL, men om jag kollar framåt i kalendern är det endast en eller två gånger närmsta halvåret som vi båda är hemma på ?rätt? dag. Frustrerande! 

• Rödluvan93
    AJMB skrev 2023-05-21 11:01:14 följande:

Hade ÄL i fredags men sambon har tyvärr varit bortrest sen i onsdags? Hoppas ändå på att det blev till en liten bebis måndag eller tisdag! Men det är nog verkligen mest önsketänkande😅 

Innan vi började försöka hade jag inte en tanke på att det skulle vara svårt att pricka ÄL, men om jag kollar framåt i kalendern är det endast en eller två gånger närmsta halvåret som vi båda är hemma på ?rätt? dag. Frustrerande! 

Åh vad frustrerade! Förstår känslan lite. Min sambo jobbar skift så ibland blir de riktigt trixigt att få till de och givetvis ska ÄL test bli positivt när de är som mest "olämpligast" suck!

Men jag håller tummar och tår att ni fick till de ändå! Är ju inte helt omöjligt 😊❤️
  • Hejvärldenhej

Troor jag hade ägglossning igår! kanske förrgår. Tycker det är lite svårt med Natural Cycles + ÄL test. Framförallt om man kör clearblue med glada gubben som blinkar först 

Har du någon strategi för att inte bli lite tokig 🙈 jag kan liksom inte låta bli att läsa aaallt jag kommer åt. 
  • Hejvärldenhej
    Rödluvan93 skrev 2023-05-21 10:44:54 följande:
    Hej Foodie92 :)

Hade positivt ÄL test i fredags så är nu också väntan mellan ÄL och BIM :) sov lite knasigt inatt så blev tvungen att utesluta min temp men jag hoppas den stiger nu dom närmsta dagarna så jag får det bekräftat!

Tempar du? :)
    Jag tempar! Men tycker det är lite klurigt att veta. Hade en riktig kaos-cykel i januari som knasat med min data. Funkar det bra för dig? Lätt att känna igen mönster och så? min temp har denna cykel sakta smugit uppåt. hoppas på ordentlig höjning i morgon 🙏
  • Rödluvan93
    Hejvärldenhej skrev 2023-05-21 12:22:41 följande:
    Jag tempar! Men tycker det är lite klurigt att veta. Hade en riktig kaos-cykel i januari som knasat med min data. Funkar det bra för dig? Lätt att känna igen mönster och så? min temp har denna cykel sakta smugit uppåt. hoppas på ordentlig höjning i morgon 🙏
    Bara använt NC i fyra månader nu. Aldrig tempat förr men tycker ändå jag kan se ett mönster när ÄL är på g, då droppar alltid tempen för mig i alla fall och brukar stämma rätt bra med ÄL testerna 😅

Hoppas också på höjning i temp i morgon ❤️
Svar på tråden BIM Juni 2023