• Embarazada

BIM Juni 2023

Hittade ingen BIM-lista för juni så här kommer en.

10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.

• Svar på tråden BIM Juni 2023
  • lucylovis

Jag har BIM 1a Juni. Tog testa tidigt från rfsu imorse och det såg ut såhär. Vad tror ni??

• Sanlin90

Hejasommaren min gjorde något liknande men på äl+10 jag hade dock sovit med öppen min o va kruttorr i munnen

• GuldKvinnan

Hej! Jag har BIM 5-6 juni... har ovanligt ömma bröst (har ömma varje månad men inte såhär långt innan BIM vanligtvis), har haft lite rosa på pappret idag (nidblödning?) och har varit supertorr i munnen sedan någon dag efter ÄL, speciellt på nätterna. Undra undra undra om det kan ha tagit sig denna gång *hoppas*

• Foodie92
    lucylovis skrev 2023-05-29 12:48:28 följande:

Jag har BIM 1a Juni. Tog testa tidigt från rfsu imorse och det såg ut såhär. Vad tror ni??

Jag ser nått 😍
  • Foodie92

Tyvärr störtdök min temp nu och mensvärken är väldigt påtagliga så de e kört för mig denna gång så får vi sikta till BIM Juli 💕 heja heja till er hoppas juni plussas för fullt ❤️❤️❤️

• Syskonförsök

Positivt! prova imorgon igen så syns det säkert än mer. Vågar mig på ett grattis! 🥰

• Syskonförsök

Jag ser något! hoppas de inte är spök men svårt med din temperatur som hoppar lite Också. Kan vara kemisk Om de inte håller. 

Sanlin90 skrev 2023-05-29 08:15:37 följande:
    Idag är det starkare men osäker på färg, har molvärk och humöret igår va inte att leka med, blödde efter sex igår med!
  • Sanlin90
    Tror mensen är på g redan nu på äl+10 eller imorgon äl+11 va lite rosa nu igen och jag har mensvärk som kommer och går, är sinnesjukt trött med :(
  • SeptemberB

Anar något! Skrattande
  • SeptemberB

Hjälp som jag inbillar mig nu. Har känt av ilningar i livmodern hela dagen men är bara på äl+2 så det är ju OMÖJLIGT att det finns symptom nu 😂

Svar på tråden BIM Juni 2023