BIM Juni 2023
Hittade ingen BIM-lista för juni så här kommer en.
10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.
Hittade ingen BIM-lista för juni så här kommer en.
10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.
Jag har BIM 1a Juni. Tog testa tidigt från rfsu imorse och det såg ut såhär. Vad tror ni??
Hejasommaren min gjorde något liknande men på äl+10 jag hade dock sovit med öppen min o va kruttorr i munnen
Hej! Jag har BIM 5-6 juni... har ovanligt ömma bröst (har ömma varje månad men inte såhär långt innan BIM vanligtvis), har haft lite rosa på pappret idag (nidblödning?) och har varit supertorr i munnen sedan någon dag efter ÄL, speciellt på nätterna. Undra undra undra om det kan ha tagit sig denna gång *hoppas*
Jag har BIM 1a Juni. Tog testa tidigt från rfsu imorse och det såg ut såhär. Vad tror ni??
Tyvärr störtdök min temp nu och mensvärken är väldigt påtagliga så de e kört för mig denna gång så får vi sikta till BIM Juli 💕 heja heja till er hoppas juni plussas för fullt ❤️❤️❤️
Positivt! prova imorgon igen så syns det säkert än mer. Vågar mig på ett grattis! 🥰
Jag ser något! hoppas de inte är spök men svårt med din temperatur som hoppar lite Också. Kan vara kemisk Om de inte håller.
Hjälp som jag inbillar mig nu. Har känt av ilningar i livmodern hela dagen men är bara på äl+2 så det är ju OMÖJLIGT att det finns symptom nu 😂