BIM Juni 2023
Hittade ingen BIM-lista för juni så här kommer en.
10/6 - Embarazada, 3:e barnet, 11e försöket.
Hittade ingen BIM-lista för juni så här kommer en.
Jag tempar också, min ÄL ska ha varit i fredags så verkar som vi har eventuellt haft samtidigt rödluvan 😊
Hejvärldenhej: hahaha de e nog vanligt att bli tokig 😂 jag försöker ibland hålla mig undan att tänka på det (good luck) då 2 veckors väntan är ju så jobbig. Mer du tempar mer kommer du känna igen lite mönster men kan säga att en kurvan är sällan den ändra lik, iaf hos mig men små grejer kan man se likheter mellan de olika kurvorna. Ex droppar temp innan ÄL hos mig oftast, den sjunker dagen innan mens men att jag ofta har en nedåtgående trend i temp från cirka äl+8 😊
Kul då är vi ett gäng som har närliggande BIM 😊
Foodie92 & Rödluvan 93: Oh va intressant! nu ser jag att min också verkar droppa precis innan ÄL på de senaste cyklerna.
Ja kul att vi verkar synka. Låt oss lyssna på min lilla farmor som sa att alla goda ting är tre
Äntligen fick jag bekräftad äl på nc men tror den satte ut den en dag försent, bågon mer som uppmever det med nc? Jag fick radera alla mina gamla tempar då jag mitt i en 3 mån cykel slutade med hydrokortison och min temp blev mycket högre än innan.
men mens lär bli 1-2 juni nu men hoppas den uteblir självklart!
har mycket spännkngar i livmoderområdet.
1/6 - Foodie, 1a barnet
1/6 - Hejvärldenhej, 1 barnet, 5e försöket
1-2/6 sanlin90 2a barnet, försökt 2 år
2/6 - AJMB, 1a barnet, 2a försöket
2/6 - Pälsboll, 1a barnet
3/6 - Rödluvan93, 1:a barnet, 19e försöket.
3/6 Hannis1983, 4e barnet. 3e försöket efter MF
7/6 - Mmajors 1a barnet, 3e försöket
8/6 - Bakpotatis, 2a barnet, 2a försöket
10/6 - MiniRodin, 2:a barnet, 2:a försöket.
11/6 - September B, 2a barnet, 2a försöket
11/6 - Loui123, 2 a barnet, 7e försöket
13/6 - ggi123, 1a barnet, 9e försöket
13/6 - Veer, 1a barnet, 3e försöket
13/6 - My871, 5e barnet, 2 försöket efter MA
13/6 - Malmötjej, 1a barnet, 5e försöket
15/6 - lipa3646 5e barnet 6 försöket efter änglafödsel
19/6 - Syskonförsök, 2a barnet, 2 försöket efter MF
19/6 - Milor, 2a barnet, 2a försöket
blinkande smiley på CB digital så börjar närma sig ÄL minsann. fick nedan resultat på stickan vid 10 så jag gissar att jag bör ta ett nytt test igen senare idag för att inte missa stegring?
Sanlin90: min sätter med ut en dag efter än vad jag skulle säga ÄL är. Tror de e vanligt
Skulle gissa på 46 -47 på din om tempen fortsätter vara hög 😊
Hejasommaren
Med risk att missa stegring så hade ja utgått från att ÄL är nu och testat samma tid imorgon för att se om de e starkare eller svagare 😊
Foodie jag hoppas verkligen jag haft äl nu, hade extrema spänningar i livmoderområdet igår och förrgår och om man säger som så att sedan dottern kom för 2,5 år sedan har min sexlust varit död men hjärtat där innan trolig äl va jag helt galen, sambon blev paff av att jag va så på för första gången haha så det känns verkligen som det blev av nu och jag känner av mina ?efter äl känningar? då jag alltid blir rysligt varm och svettig.